Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@05:01:11 GMT

تعطیلی مدارس اردبیل به علت بارش بارف

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۱۷۲۰

تعطیلی مدارس اردبیل به علت بارش بارف

به گزارش ایسکانیوز، بارش برف مدارس اردبیل را در روز چهارشنبه 25 بهمن به تعطیلی کشاند.

بر اساس اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، روز چهار شنبه ۲۵ بهمن ماه ۹۶ به علت بارش برف و برودت هوا در نوبت قبل از ظهر در اردبیل، خلخال و نمین پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول، در سرعین، نیر و هیر کلیه مقاطع تحصیلی، در مشگین شهر، ارشق و لاهرود فقط پیش دبستانی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در گرمی، مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی شهری و روستایی سری صبح تعطیل است.

901/900

برف اردبیل مدارس تعطیلی مشگین شهر ارشق لاهرود

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران

 

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، به گفته شهروند خبرنگار ما ، این باشگاه از دی ماه گذشته به بهانه تعمیرات تعطیل شده و تاکنون بازگشایی نشده است.

مجموعه ورزشی صنعت برق تهران در ابتدای خیابان پیروزی و در تقاطع سه منطقه پر جمعیت تهران ( مناطق ۱۲،۱۳،۱۴ ) واقع شده است. 

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران سال گذشته در واکنش به خبر تعطیلی این باشگاه با اشاره به ضرورت استفاده از فضاهای ورزشی در شهر تهران برای همه اقشار گفته: شهر تهران با دلیل دارا بودن جمعیت زیاد از فضاهای ورزشی کافی برخوردار نیست و باید نسبت به این موضوع توجه لازم را داشت. 

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با سلام
به اطلاع می رساند باشگاه ورزشی صنعت برق تهران، بزرگترین و مجهزترین باشگاه ورزشی واقع در مرکز و شرق تهران  به دلایل واهی تعطیل شده است. با توجه به مکان قرارگیری و دسترسی آسان و امکانات این باشگاه سالهای متمادی، تعداد زیادی از کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از خدمات این باشگاه استفاده نموده اند. نقش این باشگاه در پرورش استعدادهای ورزشی، پرکردن اوقات فراغت، سلامتی و شادابی اهالی منطقه غیرقابل انکار می باشد. مسولان باشگاه در دی ماه ۱۴۰۲ به بهانه تعمیرات یک ماه اقدام به تعطیلی نمود و سپس از بهمن ماه تا پایان سال جهت تسویه حساب، ارائه خدمات داده و از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون نیز تعطیل بوده است. شنیده ها حاکی از این است که مدیران توانیر در نظر دارند امکانات باشگاه فقط در اختیار کارکنان توانیر و خانواده های آنها قرار گیرد.

خواهشمند است جهت پیگیری حقوق افراد استفاده کننده از امکانات باشگاه، مربیان جوان و تلاشگر و  افرادی که به هر دلیل از این تعطیلی آسیب خواهند خورد، نسبت به تهیه گزارش و پیگیری مناسب جهت رفع مشکل فوق اقدام فرمایید.
با تشکر

دیگر خبرها

  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان‌وبلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • مسدودی راه ارتباطی ۷ روستای ریگان/ مدارس شرق استان کرمان تعطیل شد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • مدارس شرق کرمان چهارشنبه غیرحضوری شد