Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رییس مجلس در واکنش به اعتراض نمایندگان استان خوزستان به وضعیت آلودگی هوا و گرد و غبار در شهرستان‌های مختلف این استان، بر ضرورت پیگیری این مشکل در سال آینده تاکید کرد.نشست علنی امروز مجلس درحالی آغاز شد که جمعی از نمایندگان استان خوزستان با حضور در جایگاه هیات رییسه نسبت به بی‌توجهی به وضعیت آلودگی هوای شهرستان‌های مختلف این استان و بالاگرفتن میزان گرد و غبار در این منطقه اعتراض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی لاریجانی نیز در واکنش به این اعتراضات نمایندگان خوزستان اعلام کرد: مشکلات خوزستان و مسائل مربوط به آن بسیار جدی است هم باید در بودجه به آن رسیدگی شود و هم باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر همین اساس در لایحه بودجه سال آینده، برداشت بودجه ۱۵۰ میلیون دلار از صندوق توسعه برای حل مشکل ریزگردها را در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند کمکی به حل این مشکل باشد.

پس از اتمام توضیحات رییس مجلس، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس و جمعی از اعضای هیات رییسه به همراه نمایندگان استان خوزستان در جایگاه هیات رییسه نشستی را برای حل مشکلات مربوطه برگزار کردند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و بعد از اتمام بررسی جداول بودجه خطاب به نمایندگان، اظهار کرد: این امکان وجود دارد که در تنظیم جداول برای ایجاد تراز، جابه‌جایی‌هایی داشته باشیم، اما این به معنای تغییر ماهیت جداول نیست و ردیفی اضافه نمی‌شود.

وی بیان کرد کرد: بر این اساس، نمایندگان به هیات رئیسه کمیسیون تلفیق اجازه دهند تا این اقدام را در راستای ایجاد تراز و رفت و برگشت‌های شورای نگهبان انجام دهند که وکلای ملت با ۴۶ رأی موافق، ۱۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۴ نماینده حاضر در جلسه با این موضوع موافقت کردند.

کد خبر 6092932 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس