Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، در شب نخست از هفته اول دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب دو دیدار در ایتالیا و سوئیس برگزار شد که در پایان آنها یوونتوس متوقف شد اما منچسترسیتی به برتری رسید.

در مهمترین بازی یوونتوس، نایب قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها در خانه برابر تاتنهام انگلیس با تساوی 2 بر 2 متوقف شد و کار خود را برای صعود به مرحله بعد سخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوونتوس در حالی به تساوی خانگی رضایت داد که با شروعی طوفانی و با گل‌های زودهنگام گونسالو ایگواین در دقایق 2 و 9 از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد. گل هری کین در دقیقه 35 اما تاتنهام را به بازی برگرداند. در ادامه یوونتوس این شانس را داشت که از روی ضربه پنالتی گل سوم خود را بزند اما ایگواین در دقیقه 45 این فرصت را به هدر داد و به میهمان انگلیسی اجازه داد که در بازی بماند. در نهایت تاتنهام با گلی که کریستین اریکسن در دقیقه 72 از روی ضربه کاشته به ثمر رساند، بازی را به تساوی کشاند. با این نتیجه تاتنهام در بازی برگشت با هر نتیجه‌ای که ببرد و حتی با تساوی بدون گل و یک بر یک صعود خواهد کرد.

در سوئیس اما منچسترسیتی برابر میزبانش بازل بردی آسان با کلین شیت کسب کرد و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد تا یک پای خود را در مرحله یک چهارم نهایی بگذارد.

گل‌های این بازی را ایلکای گوندوگان دو بار در دقایق 14 و 53، برناردو سیلوا در دقیقه 18 و سرخیو آگوئرو در دقیقه 23 به ثمر رساندند.

در ادامه بازی‌های هفته نخست دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند و لیورپول هم در پرتغال میهمان پورتو خواهد بود. هر دو بازی از ساعت 23:15 به وقت تهران برگزار می‌شوند.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون

تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌وپنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه ۶۸ آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵ از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه ۳۱ دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی ۶۶ امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم ۶۰ امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌وپنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (۱۹:۳۰) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (۲۲:۱۵).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با ۸۹ امتیاز صدرنشین است، میلان با ۷۱ امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس ۶۶ امتیازی و بولونیای ۶۴ امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

دیگر خبرها

  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو در حضور آزمون
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • تساوی رم و یوونتوس در المپیکو با حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل