Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال ایران گفت که رفتار اخیر کارلوس کی‌روش نشان‌دهنده شخصیت پایین او بود.

طرفداری- بیژن ذوالفقارنسب در مورد مناظره تلویزیونی علی کریمی و محمدرضا ساکت در برنامه نود اظهار داشت:

مناظره خوبی بود اما فکر می‌کردیم مسائل بازتر شود و طرفین به خاطر اختلاف نظرهای زیاد مجادله‌های بیشتری داشته باشند که البته این اتفاق رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو طرف ماجرا در مباحث خود اخلاق را رعایت کردند که این یکی از نکات مثبت مناظره بود.

وی ادامه داد:

اگر بخواهیم نتیجه‌ای از این مناظره بگیریم باید گفت از از نظر مباحث فوتبالی؛ علی کریمی ناگفته‌های زیادی داشت و دارد که یا نخواست بگوید یا اینکه فرصت پیدا نکرد. هر چند که خیلی از مباحث هم به طور کامل به آن پرداخته نشد. کریمی در این مناظره بسیار با اخلاق رفتار کرد و پیگیر مسائلی شد که واقعا جای پیگیری دارد، ضمن اینکه او اطلاعات خیلی خوبی هم جمع‌آوری کرده بود.

کارشناس فوتبال ایران با تاکید بر اینکه ساکت در این مناظره فقط سعی می‌کرد به شیوه اداری پاسخ دهد، یادآور شد:

خیلی از مسائلی که کریمی با اطلاعات مطرح می‌کرد مورد تایید ساکت قرار نمی‌گرفت اگرچه نظر من این است که مسائل عنوان شده از سوی کریمی نیاز به جراحی بسیار عمیق دارد. خیلی از مسائل است که ما در مورد آنها اطلاعات نادرست به AFC و فیفا داده‌ایم. تاکید زیادی داریم که فوتبال‌مان خصوصی شده در شرایطی که خیلی از هزینه‌های باشگاه از سوی ارگان‌های دولتی تامین می‌شود و کریمی هم در مناظره‌اش به این نکته تاکید داشت. کارهای غیر قانونی زیادی در فوتبال ما انجام می‌شود و خیلی از مسائل عنوان شده باید باز شود. امیدوارم با درایت و دخالت ناظران آگاه و واجد شرایط مسائل مطرح شده تحت بررسی قرار گرفته و با خاطیان برخورد شود.

به نقل از تسنیم، ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که آیا پاسخ‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال او را به عنوان یک بیننده قانع کرد یا نه، گفت:

با توجه به شناختی که از ساکت دارم او از لحاظ شخصیتی خیلی راحت‌تر از اینها می‌توانست صحبت کند اما سعی کرد در چارچوب شرح وظایفی که دارد از فدراسیون و اقدامات صورت گرفته دفاع کند. مسلما خیلی از کارهای انجام گرفته در فدراسیون مورد تایید خود ساکت هم نبوده و نیست اما من در این برنامه شخصیت کامل ساکت را روی آنتن ندیدم و او فقط سعی داشت از فدراسیون دفاع کند. کریمی اما کاملا خودش بود؛ همان شخصیت کاملا ورزشی که سعی داشت اطلاعات خوب خود و فراتر از انتظارش را مطرح کند که البته خیلی از آنها را بیان نکرد.

کارشناس فوتبال ایران در ارتباط با اظهارات کی‌روش علیه کریمی که در این مناظره از سوی عادل فردوسی‌پور مطرح شد، خاطرنشان کرد:

بیان آن گفته‌ها از سوی سرمربی تیم ملی فقط فرهنگ پایین او را نشان داد. به نظر من این نوع صحبت کردن و گفتمان نشات گرفته از فرهنگ ضعیف اوست. تعجب می‌کنم او با این فرهنگ چطور در تیم‌های بزرگی کار کرده است هر چند شاید به خاطر همین فرهنگ پایین کی‌روش است که او در کشورهایی که کار کرده چندان دوام نیاورده است. واقعا باعث تاسف است که کی‌روش با این شخصیت و نوع گفتمانش سال‌هاست هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارد. شاید نتایج تیم ملی با کی‌روش خوب بوده اما کار مدیریتی و نوع گفتمانش اصلا مورد تایید نیست و دلیل آن همان فرهنگ پایینش است. باید به کریمی تبریک بگویم که در برنامه زنده تلویزیونی وقتی آن نوع گفتمان ناپسند را دید خیلی مودبانه جواب داد تا بزرگی‌اش را نشان دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم

سرمربی برزیلی پرسپولیس فصل گذشته در شرایطی به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی انتخاب شد که قرمزها بعد از جدایی چند مربی، به دنبال استخدام دستیار خارجی بودند و بعد از شروع فصل، اوسمار را انتخاب کردند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: من همیشه انگلیسی خواندم و روی لیگ‌های دیگر مطالعه کردم. می‌دانستم شاید در آینده فوتبالم در خارج از برزیل کار کنم. فکر می‌کردم از تایلند یا کشورهای عربی برایم پیشنهاد بیاید اما هیچوقت فکر نمی‌کردم از ایران پیشنهاد دریافت کنم.

او با اشاره به دریافت پیشنهاد پرسپولیس گفت: وقتی پیشنهاد پرسپولیس و بزرگی این باشگاه را دیدم و مطالعه و تحقیقات کردم، در ۳۶ ساعتی که زمان داشتم، قبول کردم و به ایران آمدم.

سرمربی قرمزها در مورد آشنایی با یحیی گل‌محمدی نیز عنوان کرد: آمدنم به ایران رابطه مستقیم با آقا یحیی داشت و به خاطر ایشان آمدم.

ویه را با اشاره به شناخت از ایران توضیح جالبی داد و گفت: در آن ۳۶ ساعت ارتباط زیادی برقرار کردم. اخباری که از ایران به غرب می‌آید، خیلی متفاوت است اما وقتی می‌آیی، همه چیز فرق می‌کند. ما با آقای مارکو که الان کمک مربی استقلال خوزستان هستند، در سی بی اف با هم مجوز مربیگری گرفتیم. ایشان هم وقتی به اینجا آمدند، نظرشان عوض شد. یکی از دوستانم که در کنسول اروگوئه در ایران بود، برایم توضیح داد زندگی در ایران خیلی خوب است. راجع به فوتبال مستقیم با آقا یحیی صحبت کردم، اما درباره زندگی در اینجا به من اطمینان دادند کشور خوبی است و من هم شک نکردم و آمدم.

وی همچنین درباره شناخت از فوتبال ایران نظرات جالبی داشت: فوتبال ایران در کل دنیا شناخته شده است. وقتی تیم ملی ایران به جام جهانی آمدند، در کمپ تیم کورینتیانس تمرین می‌کردند. دوستان من آنجا کار ترجمه انجام می‌دادند و تقریبا شناخت من از آنجا شروع شد و با بچه‌هایی که در آن کمپ بودند، صحبت کردم و آشنا شدم. در جام جهانی هم تقریبا ۸۰ درصد بازی‌ها را دیدم.

کد خبر 846519 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • سنندج مهد عقلانیت و آزاداندیشی است
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • ۸ نشانه ظریف که نشان می‌دهد دوست‌تان پشت سر شما صحبت می‌کند!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!
  • 36 ساعت جالب برای قبول پیشنهاد پرسپولیس