Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، یکی از سه دانشگاه برتر شبکه جامع دانشگاه‌های استان خراسان رضوی معرفی و در مراسم جایزه علمی رضوی از رئیس دانشگاه و دو عضو هیات علمی این دانشگاه قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، در این مراسم که با حضوراستاندار خراسان رضوی، روسا و اعضای هیات علمی دانشگاه های شبکه جامع دانشگاه‌های استان خراسان رضوی همراه بود، 39 نفر از استادان ودانشجویان برگزیده علمی ، پژوهشی استان که این استادان و دانشجویان از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، علوم پزشکی و فردوسی مشهد، دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی استان رتبه های برتر درحوزه های علمی و فناوری را در مجامع علمی وبین المللی کسب کرده اند و15 نفر ازآنان جزو یک درصد دانشمندان جهان هستند همچنین سه دانشگاه برگزیده براساس رتبه بندی های جهانی و 2 دانشگاه به دلیل برخورداری از رشد شتابان علمی تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر حسنعلی زمانی و دکتر فاطمه فراش بامحرم از اعضای هیات علمی علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که جزو دانشمندان برتر جهان هستند، در این مراسم تجلیل شدند. از دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد بدلیل اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مشهد یکی از سه دانشگاه برتر شبکه دانشگاه‌ها شد، قدردانی شد.
دکتر عباس شیخ الاسلامی مدیر عامل شبکه جامع دانشگاه‌های استان خراسان رضوی در این مراسم با بیان اینکه از سه سال قبل شبکه دانشگاه‌ها با هدف هم‌افزایی بین دانشگاه‌های استان شکل گرفت، افزود: «این موسسه براساس تصمیم گیری اعضای شبکه جامع دانشگاهیان خراسان رضوی که همه روسای دانشگاه استان عضو آن هستند، شکل گرفت و هر ماه با حضور استاندار تشکیل جلسه داده و مسائل علمی استان را رصد می کند.»


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ادامه داد: «برگزاری همایش اعطای جایزه علمی رضوی با ابتکار استاندار خراسان رضوی برای نخستین بار همزمان با دهه فجر امسال طراحی و برای سال اول قرار شد آیین نامه ای تنظیم و براساس اصول و مبانی این آیین نامه، فرهیختگان دانشگاهی اعم از دانشجویان و استادان برتر استان معرفی و مورد قدردانی قرار گیرند.»
وی اظهار کرد: «خراسان رضوی یک درصد از دانشمندان جهان را به خود اختصاص داده که این دانشمندان شامل 16 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های استان هستند و این 16 نفر برای دریافت جایزه علمی رضوی انتخاب شدند.»


بیان خاطرات اعضای هیات علمی در مراسم جایزه علمی رضوی با حضور روسا و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های شبکه جامع دانشگاه‌های استان و رونمایی از تمبر استادان برگزیده جایزه علمی رضوی، از سه دانشگاه برگزیده براساس رتبه بندی‌های جهانی شامل دانشگاه فردوسی مشهد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، از برنامه های دیگر این مراسم بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حجت‌الله واعظی نژاد رئیس مرکز نخبگان ستاد کل نیرو‌های مسلح در نشست خانه نخبگان استان ایلام که در دانشگاه آزاد اسلامی ایلامی برگزار شد، اظها کرد:‌ ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت دانشگاه و جامعه نخبگان قرار دارد. در این راستا طرح جهاد علمی با مشارکت دانشگاه‌ها و وزارتخانه‌های مرتبط در حال انجام و مأموریت گرایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ذیل این طرح راهبردی قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در کمک به طرح‌های علمی نگاه ویژه‌ای به استان ایلام و جامعه نخبه آن می‌شود.

تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام نیز گفت: تعامل بخش‌های علمی نیرو‌های مسلح با دانشگاه‌ها گام مهمی در حل مسئله در استان‌ها است.

بهروز ناصری افزود: حمایت از ایده‌ها و طرح‌های نخبگان استانی علاوه بر شتاب علمی کشور یکی از مهم‌ترین بخش‌های شکل‌گیری توسعه در استان‌ها است. در صورت به فعلیت رسیدن ظرفیت علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بخشی از مشکلات جامعه مرتفع و قطعاً توسعه هر منطقه از مراکز آموزش عالی می‌گذرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»