Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: در بارندگی اخیر تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در جاورده ۲۷ میلیمتر باران گزارش شده است.

ولی بهره‌مند افزود: طی این مدت در قلعه رئیسی ۲۰میلیمتر، لنده ۱۷ سی سخت ۱۱، چرام ۶ ، لیکک 3 و 2 دهم، یاسوج ۲ و دهدشت هفت و ۲ دهم میلیمتر باران بارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارش‌ها در مناطق مرتفع و کوهستانی به صورت برف گزارش شده است گفت:به رانندگانی که قصد تردد از مناطق مرتفع و کوهستانی استان را دارند توصیه می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

کهگیلویه و بویراحمد با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومترمربع، سرزمینی مرتفع و کوهستانی با اقلیم سردسیری و گرمسیری در جنوب غربی ایران قرار دارد.

انتهای پیام/د

بارش باران

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بررسی وضعیت بارش‌های از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) نشان از آن دارد که باوجود بارندگی‌ها، وضعیت هنوز مطلوب نشده است.

آمارهای منتشر شده نشان از آن دارد که از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) تا ۲۹ فروردین ۱۸۹.۹ میلیمتر بارش در کل کشور رخ‌داده است. این میزان بارش در حالی است که متوسط بارش کشور در سال‌های پر بارش ۲۵۰ میلیمتر است.

میزان بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت (۲۰۹.۲ میلیمتر) ۹ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (۱۸۰.۸ میلیمتر) ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین آمارهای منتشره نشان از آن دارد که وضعیت بارشی ۱۱ استان کشور نسبت به سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) با کاهش همراه است.

استان بوشهر با ۱۵۱ میلیمتر بارش از ابتدای سال آبی جاری تا ۲۹ فروردین در مقایسه با ۳۰۳.۶ میلیمتر بارش سال آبی گذشته، با ۵۰ درصد کاهش در صدر استان‌های کم‌بارش قرار گرفته است.

استان خراسان جنوبی هم با دریافت ۸۲.۱میلیمتر بارش کم‌ترین میزان بارندگی را در سال آبی جاری دریافت کرده است.

استان‌های فارس، کرمان، تهران، سمنان، زنجان، اصفهان، لرستان، ایلام، و کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های درگیر کاهش بارش هستند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر
  • باران بهاری در راه مازندران
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل
  • ۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • بارش‌های شدید بهاری در راه گیلان
  • سمنان در فهرست کم بارش ترین استان های کشور
  • اعلام هشدار زرد بارندگی در استان سمنان