Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، زارعی رئیس بسیج اساتید کشور در مراسم تودیع و معارفه ریاست بسیج دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بسیج وارد یک تحول شده است و انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را شروع کرده اند. دو برنامه تحولی بزرگ در دنیا وجود دارد برنامه 1404 جمهوری اسلامی و 2025 آمریکا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه نگاه ها در دنیا متوجه این دو برنامه است افزود: ما بقی دنیا دیپلمات و رقبای سیاسی هستند و یک بلوک جهان به سرپرستی آمریکاست و بلوک دیگر به سرپرستی جمهوری اسلامی ایران؛ بلوک سرمایه داری و تعالی دینی در حال رقابت هستند.

زارعی خاطرنشان کرد: مهمترین رکن این برنامه ها شبکه سازی ریلی انسانی است جریان آمریکا چون در حال افول است تلاش دارد سرمایه انسانی را از اطراف دنیا جمع کند و ایده ها را غارت کند.

وی با بیان اینکه ایران در حال حفظ سرمایه های خود است اظهار داشت: این یک جنگ واقعی است و خانم رایس و کلینتون به صورت صریح از این جنگ پرده برداری کردند.

رئیس بسیج اساتید کشور تاکید کرد: رهبری در رابطه با دانشگاه معتقد است دانشگاه محل علم، ایده و تبدیل آن به محصول است. دانشگاه جایگاه احزاب نیست.

وی تصریح کرد: بسیج اساتید در راستای نظام تحولی ای که دارد تلاش می کند با نگاهی جهادی نظام علم و ایده و عمل را کنار هم بیاورد. نگهداری نیروی انسانی خلاق و با ایده کار جمهوری اسلامی است و آمریکا در حال غارت علم است.

زارعی عنوان کرد: جاسوسی در حوزه علم و اقتصاد رخنه کرده است و این توجه ویژه به این دو حوزه را می طلبد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها