Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
مسابقات تنیس جام حذفی آقایان با معرفی تیم‌های برتر و قهرمانی تهرانی‌ها در جزیره کیش به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس جام حذفی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور روز سه‌شنبه (۲۴ بهمن) به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار فینال تیم‌های بانک حکمت ایرانیان و کرمان موتور تهران برای کسب عنوان قهرمانی با هم روبرو شدند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی شاهین خالدان از تیم بانک حکمت ایرانیان تهران با نتیجه ۲ بر صفر مقابل دیوید سانتزا از تیم کرمان موتور به پیروزی رسید. در دومین مسابقه بخش انفرادی، انوشا شاهقلی از كرمان موتور با نتیجه ۲ برصفر حسام یزدی از انك حكمت را برد تا دیدار دو نفره تکلیف تیم قهرمان را مشخص کند.

در دیدار دو نفره فينال، تیم دو نفره شاهقلی و سانتزا از کرمان موتور توانستند با نتیجه دو بر صفر تیم دو نفره خالدان و سوری از بانک حکمت را شکست دهند تا با به دست آمدن این تنیجه، این دیدار در مجموع با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم کرمان موتور تهران به پایان برسد و تیم بانک حکمت ایرانیان در جایگاه دوم ایستاد.

به این ترتیب با معرفی تیم‌های برتر مراسم اختتامیه مسابقات با حضور مسئولین فدراسیون تنیس، سازمان لیگ تنیس کشور، مسئولین ورزش کیش، نمایندگان تیم‌های حاضر و جمعی از خانواده تنیس برگزار و با اهداء جام قهرمانی از تیم برتر تقدیر شد.

در این دوره از مسابقات 82 تیم حضور داشتند و تیم‌های حاضر از ۱۴ لغایت ۲۵ بهمن ماه در مجموعه ورزشی المپیک کیش به مصاف یکدیگر رفتند.

سرداوری این مسابقات بر عهده سینا ابراهیمیان، داور نشان سفید کشورمان بود.

 

در همین زمینه: پایا چوب تبریز قهرمان تنیس جام حذفی بانوان شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند

از جمع قهرمان های گذشته مسابقات جام حذفی ایران، 4 تیم دیگر هم در مرحله یک هشتم نهایی از دور رقابت ها خارج شدند.

به گزارش طرفداری، تیمهای پرسپولیس، ذوب آهن، سایپا و فجر شهید سپاسی قهرمانان ادوار گذشته مسابقات جام حذفی بودند که در این مرحله با شکست برابر تیمهای آلومینیوم، تراکتور، ملوان و گل گهر از دور رقابتهای جام حذفی کنار رفتند.

قبل از این هم تیمهای استقلال و فولاد و نساجی از جام حذفی خارج شده بودند و امروز تنها تیمهای سپاهان، تراکتور و ملوان تیمهایی هستند که در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی حضور دارند و سابقه قهرمانی در ادوار گذشته را دارند. سپاهان 4 بار، ملوان 3 بار و تراکتور 2 بار عنوان قهرمانی را در این مسابقات کسب کرده اند اما این بار تیمهای گل گهر سیرجان و مس رفسنجان هم در کنار تیمهایی مثل آلومینیوم اراک و هوادار از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند.

استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی حذف شدند تا برای اولین بار بعد از 19 سال، تیمهای استقلال و پرسپولیس در جمع 8 تیم برتر جام حذفی غایب باشند. در 19 سال اخیر 4 بار پرسپولیس و 3 بار استقلال عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی را به دست آورده اند. قطعا بدون استقلال و پرسپولیس، مسابقات جام حذفی ایران جذابیت های زیادی را از دست خواهد داد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین تصاویر از تیراندازی پلیس به سمت سارق زورگیر؛ نتیجه تعقیب و گریز پلیس با موتور وسط خیابان‌های تهران
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • میزبانی فینال جام حذفی در کرمان مشروط شد!
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر