Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:10:27 GMT

ورود سامانه بارشی جدید به آسمان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۲۷۴۱

ورود سامانه بارشی جدید به آسمان لرستان

خرم آباد - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان گفت: سامانه بارشی جدیدی از فردا (پنجشنبه) از نوار غربی وارد کشور می شود که در استان بارش هایی بصورت پراکنده را در پی دارد.

راضیه پیله وران روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بارش ها به صورت پراکنده تا روز جمعه ادامه دارد و موج اصلی بارش ها در اوایل هفته آینده وارد استان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: به همراه این سامانه بارشی افزایش سرعت وزش باد و در گردنه ها، نواحی سردسیر و کوهستانی بارش برف پیش بینی می شود.
به گفته وی طی 24 ساعت گذشته بیشترین بارش ها با 16 میلی متر مربوط به نورآباد و کمترین بارش با 2 میلی متر مربوط به پلدختر گزارش شده است.
پیله وران افزود: میزان بارش در همین بازده زمانی در خرم آباد چهار ، الیگودرز 6، الشتر هفت، بروجرد 13، کوهدشت سه، رومشگان چهار، سیلاخور چهار، سپیددشت پنج و دورود هفت میلی متر گزارش شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی لرستان با اشاره به افزایش دید افقی در اکثر نقاط استان ، گفت: با توجه به بارش هایی که از شب گذشته در بیشتر نقاط استان رخ داده دید افقی نیز افزایش داشته و به 10 کیلومتر رسیده و در مناطقی هم که بین هشت و یا هفت کیلومتر است طی ساعات آتی افزایش می یابد.
گردو غبار شب گذشته دید افقی در برخی از مناطق استان را به 10 متر رسانده بود.
1920/6060
خبرنگار:مهری دریکوند**انتشاردهنده:محمد علیدوستی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پوشش ابر و وزش باد در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی برای فردا شاهد افزایش پوشش ابر و افزایش سرعت وزش باد در آسمان لرستان هستیم.
 کبری غفوری نژاد گفت: این شرایط در مناطق جنوب شرقی استان موجب بارش‌های پراکنده خواهد شد.
 به گفته وی پنج شنبه و جمعه آسمان لرستان صاف است.
 همچنین به گفته کارشناس هواشناسی استان در این مدت دمای شبانه هوا کاهش می‌یابد و دمای روزانه روند افزایشی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • افزایش پوشش ابر و وزش باد در لرستان
  • سامانه بارشی امشب از همدان خارج می‌شود
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان