Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، چنان غرق در خوشگذرانی و تفریحات کاذب شده بودم که جز دوستانم به چیز دیگری نمی اندیشیدم خودم را پرنده ای آزاد شده از قفس می پنداشتم که دلش می خواهد به هر سو پرواز می کند. دیگر زندگی مشترک و همسرم را از یاد برده بودم و ارتباط با مردان غریبه را نشانه ای از تجدد و فرهنگ بالا می دانستم تا این که .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 

زن 24 ساله ای که برای رهایی از منجلاب فلاکت و بدبختی وارد کلانتری شده بود در حالی که بیان می کرد تنها چند دوست بدسرشت مسیر زندگی ام را تغییر دادند و سرنوشتم را به تباهی کشاندند، گفت: در یکی از روستاهای نزدیک مشهد به دنیا آمدم و تا پایان دوره متوسطه در همان روستا تحصیل کردم با آن که دانش آموز متوسطی از نظر تحصیلی بودم اما نتوانستم رتبه قبولی را در کنکور به دست بیاورم این بود که به اولین خواستگارم پاسخ مثبت دادم و تصمیم گرفتم دیگر به دانشگاه فکر نکنم. «معین» در یکی از شرکت های اطراف مشهد کار می کرد و سمت مهمی داشت به همین خاطر تصمیم گرفتیم زندگی مشترکمان را در مشهد آغاز کنیم.

 

بعد از دو سال دوران شیرین نامزدی و در حالی که بیستمین بهار زندگی ام را جشن گرفته بودیم پا به خانه بخت گذاشتم جایی که همه امکانات رفاهی برایم مهیا بود و همسرم به من عشق می ورزید. چند ماه بعد، از تنهایی و یکنواختی در زندگی خسته شدم و برای سپری کردن اوقات تنهایی ام به آموختن حرفه آرایشگری روی آوردم.

 

آن جا بود که با یکی از مشتریان آرایشگاه روابط صمیمانه ای برقرار کردم. «سحرناز» از همسرش طلاق گرفته بود و با دو نفر از دوستانش مجردی زندگی می کرد. شیک پوشی، آرایش های غلیظ و تفریحات شبانه آن ها آن قدر برایم جذاب بود که خیلی زود وارد گروه آن ها شدم و مسیر جدیدی را در زندگی آغاز کردم.

 

آن ها دوستی با مردان غریبه، شرکت در پارتی های مختلط و تفریحات شبانه را نه تنها زشت نمی شمردند بلکه این گونه رفتارها را نشانه فرهنگ بالا و تجدد می دانستند. این گونه بود که من هم در منجلاب رفتارهای زشت آنان گرفتار شدم و همسر وزندگی ام را به فراموشی سپردم.

 

دیگر هر کجا دوست داشتم می رفتم و هر رفتار ضداجتماعی و ضد اخلاقی را تجربه می کردم تا این که به همراه سحرناز و دوستانش در یک باشگاه بدن سازی ثبت نام کردیم و هر روز بعد از تمرین به مناطق ییلاقی می رفتیم. در یکی از همین روزها همسر موقت یکی از دوستان سحرناز به جمع ما پیوست و از ما خواست تا برای صرف شام و آشنایی، منتظر یکی از دوستانش بمانیم دقایقی بعد با دیدن «معین» در جا خشکم زد. او فکر نمی کرد همسرش را در چنین مکانی آن هم با مردان غریبه ببیند. آن شب همسرم تلاش کرد تا با کمک بزرگ ترها مرا از این گرداب فلاکت بار بیرون بکشد و مسیر درست زندگی را نشانم بدهد اما من به دنبال سراب خوش گذرانی می دویدم به همین دلیل نیز از معین طلاق گرفتم و به زندگی مجردی دوستانم اضافه شدم. دیگر هیچ کس حاضر به ازدواج با من نمی شد چند بار به عقد موقت درآمدم تا شاید به زندگی آرامی دست یابم اما آن مردان نیز به دنبال نیازهای عاطفی خودشان بودند و حتی هزینه های زندگی ام را نمی پرداختند. ای کاش ..

ایران

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی‌ترین مردان نیشکر

پایگاه اطلاع رسانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  www.sugarcane.ir  نوشت: امسال، هفته کار و کارگر برای نیشکری‌ها پُر از شور و هیجان بود؛ در کنار غرّش هاروسترها و طنین کارخانه تولید شکر، برای اولین‌بار صدای آهن و وزنه «قوی‌ترین مردان نیشکر»، مزارع سرسبز نیشکر را درنوردید.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در ششمین روز از هفته کار و کارگر، ۲۴ ورزشکار از واحدهای هشت‌گانه نیشکری در اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان نیشکر گردهم آمده بودند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از بلند کردن وزنه‌های سنگین با آرم و نشانِ نیشکر تا جابه‌جاکردن وزنه‌های غول‌پیکر و طی کردن مسیری سخت و دشوار؛ هر کدام از این ورزشکاران در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، قدرت و اراده خود را به نمایش گذاشتند و تماشاچیان مشتاق را با حرکات خود به شور‌و‌شوق آوردند.

در نهایت، پس از یک دوره رقابت، قوی‌ترین مردان نیشکر در کنار قوی‌ترین تیم معرفی شدند. این مسابقات در دو رده منفی و مثبت ۹۰ کیلوگرم برگزار شد. در مجموع رقابت‌های گروهی، کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های نیشکر فارابی و هفت‌تپه نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آنِ خود کردند.

همچنین در دسته منفی ۹۰ کیلوگرم، محمد نعمت‌زاده از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و علی احمدی‌پور از نیشکر فارابی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم نیز به‌صورت مشترک به عماد آل‌کثیر از نیشکر هفت‌تپه و محمد اورک از کشت و صنعت امام خمینی(ره) رسید.

در دسته مثبت ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم کرملاچعب از کشت و صنعت امام خمینی (ره) و نوید سفیدزاده از نیشکر فارابی در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و مازیار مذکا از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و حبیب سعدی از نیشکر هفت‌تپه به‌صورت مشترک، سوم شدند.

اما فارغ از نتیجه، این مسابقات نشان داد که صنعت نیشکر در کنار تلاش برای خودکفایی کشور با تولید محصولات راهبُردی، برای تندرستی و شادابی کارکنان ارزش بالایی قائل است و برنامه‌های ورزشی متعددی برگزار می‌کند. این مسابقات نشان می‌دهند که نیشکر، فقط یک مجموعه صنعتی نیست، بلکه یک خانواده بزرگ و پویا است.

دیگر خبرها

  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • پایان کار نماینده ایران در تپانچه ۱۰ متر مردان
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند