Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،  اگر عاشق ترکاندن جوش‌های چرکی هستید و آرزو می‌کنید یک روز یک جوش خیلی بزرگ را فشار دهید، احتمالا عاشق این اسباب بازی عجیب می‌شوید که احساس ترکاندن و خالی کردن جوش‌های بزرگ چرکی را برایتان بازسازی می‌کند.
سال 2017 سال فیجت اسپینر‌ها بود، اما احتمال سال 2018 سال «پاپ ایت پال»‌ها خواهد بود، یک قطعه سیلیکونی شبیه قسمتی از بدن که با ماده لزج چندش‌آوری پر شده و به کاربرانش اجازه می‌دهد جوش‌های ساختگی را فشار داده و محتویات آن را خالی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اسباب بازی 15 جوش دارد و با فشار دادن آن‌ها می‌توانید احساس لذتبخش خارج کردن چرک جوش را تجربه کنید. از همه بهتر اینکه یک بطری چرک مصنوعی همراه این وسیله است که می‌توانید با آن دوباره این اسباب بازی سیلیکونی را پر کنید.
شاید این وسیله برای بسیاری افراد منزجرکننده باشد، اما افراد زیادی هم هستند که عاشق این عادت چندش آور هستند. حتما چنین افرادی را در میان اطرافیانتان دارید که دوست دارند هر نقطه سیاه کوچکی که روی صورتتان می‌بینند فشار دهند، برای این که از دست آن‌ها راحت شوید می‌توانید این اسباب بازی را برایشان تهیه کنید که 20 دلار قیمت دارد.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میری: هیچ تیمی مثل هوادار به استقلال فشار وارد نکرد

هافبک تیم فوتبال هوادار گفت: در طول بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در لیگ اینقدر به استقلال فشار وارد کرده باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد میری پس از شکست هوادار مقابل استقلال گفت: در طول بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه استقلال خلق کردیم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی در لیگ اینقدر به استقلال فشار وارد کرده باشد. استقلال یکی دو موقعیت داشت و توانست به گل برسد.

پایان خوش آبی‌‌ها در 1402؛با یک گل برای استقلال بهار شد

وی درباره شلوغی‌های کنار زمین عنوان کرد: من متوجه این موضوع نشدم.

هافبک هوادار درباره درگیری‌اش با ماشاریپوف تصریح کرد: چیز خاصی نبود، من می‌خواستم توپ را بزنم که هافبک استقلال جلویم را گرفت و چیز خاصی نبود.

میری درباره ادامه مسیر هوادار در لیگ خاطرنشان کرد: آنهایی که فوتبال هوادار را می‌بینند، فکر می‌کنند از بازی‌های ما لذت می‌برند. از زمانی هم که شجاعی آمده ما فوتبال شناوری را بازی می‌کنیم و موقعیت‌های زیادی خلق می‌کنیم و امیدوارم در ادامه مسیر هم همین روند را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا بالش خواب شما را خراب می‌کند و چگونه می‌توانید آن را برطرف کنید؟
  • توقیف ۲۷ هزار قلم اسباب بازی قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۲ میلیارد تومانی اسباب بازی چینی
  • کشف ۲۷ هزار قلم اسباب بازی قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار اسباب‌بازی قاچاق در جنوب تهران
  • آمریکایی‌ها عاشق این مهاجم ایرانی (عکس)
  • میری: هیچ تیمی مثل هوادار به استقلال فشار وارد نکرد
  • اجرای طرح پویش ملی مسیر سبز ایران پاک در خوی 
  • ۲۲ انیمیشن محبوبی که باید در نوروز ببینید/ از شرک و موش سرآشبز تا فروزن و داستان اسباب‌بازی‌ها
  • برنامه نوروزی کتابخانه و موزه ملی ملک اعلام شد