Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@06:07:52 GMT

سیوهایی که استقلال را امیدوار نگه داشت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۳۲۳۱

سیوهایی که استقلال را امیدوار نگه داشت

رکنا: دومین تجربه آسیایی را مثل بار اول مقابل تیمی تجربه کرد که در فوتبال قطر اعتبار و افتخار زیادی دارد و این بار هم با کلکسیونی از ستاره های دو ملیتی دنبال چشیدن طعم برد بود.

سیدحسین حسینی همان طور که پیش بینی می شد به عنوان مرد اول استقلال Esteghlal در بازی هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا به مهدی رحمتی کاپیتان باتجربه آبی ها ترجیح داده شد تا مثل لیگ برتر وظیفه حراست از چارچوب دروازه آبی ها را برعهده داشته باشد، تجربه ای که دقایق متفاوتی را برای این دروازه بان جوان و جاه طلب در دو نیمه بازی رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدحسین در دقایق ابتدایی با دو سیو دیدنی مانع گلزنی زودهنگام مهاجمان تشنه گل الریان شد، صحنه ای که خود این بازیکن را نیز سر ذوق آورد و باعث شد تا شادی و فریادهای دروازه بان استقلال با مشت های گره کرده همه نگاه ها را معطوف حسینی کند. شروع رویایی گلر استقلال طرفداران را امیدوار کرد تا شاهد کلین شیت دیگری از سیدحسین باشند؛ اما این اتفاق رخ نداد تا روی دو صحنه که او هم مقصر بود هم نبود دو بار توپ را از دروازه اش بیرون آورد تا استقلال بازنده به رختکن برود.
نیمه دوم اما بازی به نحو دیگری رقم خورد تا سیدحسین باز هم نقش کلیدی خود را در چند صحنه به رخ بکشد، درست مثل سیوی که این دروازه بان جوان روی شوت از پشت محوطه جریمه عبدالرزاق حمدا.. مراکشی داشت تا بازی با همان اختلاف شکننده یک گل ادامه پیدا کند تا استقلال شانس به تساوی کشیدن بازی را داشته باشد. چه بسا اگر یکی دو سیو دیدنی حسینی در نیمه دوم نبود شاگردان شفر دیگر انگیزه چندانی برای گل تساوی نداشتند؛ اما این بازیکن از عهده ماموریتی که داشت برآمد تا استقلال در دقیقه 88 با گل علی قربانی به یک امتیاز ارزشمند از مصاف با الریان برسد و رقابت های آسیایی را با صدرنشینی در گروه مرگ آغاز کند.
شاید عملکرد سیدحسین حسینی در اولین بازی آسیایی نقدهایی نیز در دل خود داشته باشد؛ اما نباید فراموش کرد که این دومین بازی رسمی این دروازه بان جوان در رقابت های آسیایی بود تا به آینده او بیشتر امید بست. تجربه اندوزی در هر بازی بین المللی می تواند برای این گلر شیرازی یک گام رو به جلو برای رسیدن به یکی از پیراهن های تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه باشد به شرطی که حسینی قدر این فرصت طلایی را بداند؛ درست مثل بازی با الریان در دوحه.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در بازی‌های اخیر استقلال یک چالش جدی را پشت سر گذاشته و آن هم فشار بیش از حد تیم رقیب و احتمال از دست رفتن نتیجه در دقایق پایانی مسابقه است و آنها در دیدار مقابل تراکتور در تلاش خواهند بود تا این مشکل را حل کنند.

استقلالی‌ها در بازی با مس‌رفسنجان، آلومینیوم اراک و شمس آذر قزوین در حالی که روند مسابقه را در دست داشتند و موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند و در بازی با آلومینیوم و شمس آذر 3 امتیاز کامل را هم در اختیار داشتند اما در دقایق پایانی با مشکل جدی رو به رو شدند.

استقلال در بازی با آلومینیوم در ثانیه‌های پایانی مسابقه خوش‌شانس بود که دروازه‌اش باز نشد و ضربه جبیره به شکلی عجیب و با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا حسینی نفس راحت بکشد!

آنها در بازی با شمس‌آذر هم شرایط مشابهی را تجربه کردند و در حالی که دو بر صفر حاکم مطلق زمین بودند، از دقیقه 84 ورق برگشت و تحت فشار زیادی قرار گرفتند و دو گل هم وارد دروازه آنها شد تا وقت‌های اضافه این مسابقه برای آنها حساس و حیاتی شود!

این شرایط مقابل تیم تراکتور که مهره‌های خطرناک‌تری دارد و حمایت پرشورها را هم در ورزشگاه یادگار همراه خود دارند به مراتب خطرناک‌تر خواهد بود و استقلالی‌ها باید علاوه بر 90 دقیقه مسابقه برنامه ویژه‌ای هم برای ده دقیقه پایانی وقت‌های اضافه داشته باشند!

شاید استقلالی‌ها در دو بازی اخیر به دلیل مسائل فنی، خستگی بازیکنان و نبود بازیکن شاخص روی نیمکت با این مشکل مواجه شده بود اما با ادامه‌دار شدن این اتفاق یک چالش جدی و یک ترس ناخودآگاه و مسئله روحی روانی تبدیل خواهد شد!

دیگر خبرها

  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال