Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌السلام کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه تهران هر ساله با شور و حال خاصی برگزار می‌شود و دانشگاهیان مختلف هر ساله پرشورتر از سال گذشته در این مراسم شرکت می‌کنند.

وی افزود: امسال نیز مراسم اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با حضور دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی تصریح کرد: ثبت‌نام این مراسم از امروز (25 بهمن) آغاز می‌شود و تا 10 اسفند 1396 ادامه خواهد داشت.

 مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با بیان اینکه 600 نفر در مراسم اعتکاف دانشگاه تهران می‌توانند شرکت کنند، تاکید کرد: دانشگاهیان برای حضور در این مراسم می‌بایست به از طریق سایت utmosque.ir اقدام کنند.

وی افزود: مراسم اعتکاف در دانشگاه تهران از 11 تا 13 فروردین 1397 برگزار خواهد شد و ثبت نام برای عموم آزاد بوده و البته اولویت با دانشجویان خصوصا دانشجویان دانشگاه تهران است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی؛ خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران