Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه این فراکسیون با مسئولان وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و سپاه پاسداران با محور مرگ کاووس سید امامی استاد دانشگاه امام صادق (ع) خبر داد.

فاطمه ذوالقدر با تشریح جلسه صبح امروز - چهارشنبه- فراکسیون محیط زیست مجلس در مورد مرگ سید امامی اظهارداشت: جلسه این فراکسیون با مسئولانی از وزارت اطلاعات، قوه قضاییه و سپاه پاسداران برگزار شد و آنان توضیحاتی در مورد جزییات مرگ سید امامی بیان کردند، ادامه جلسه به فردا ساعت هفت صبح موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه معاون پارلمانی قوه قضاییه، معاون پارلمانی وزارت اطلاعات، معاون پارلمانی سازمان محیط زیست و همچنین مسئولانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضورداشتند.
وی یادآور شد: معاون پارلمانی قوه قضاییه در این جلسه گزارشی از آغاز بازداشت این متهم تا خودکشی وی ارائه کرد.
عضو فراکسیون محیط زیست مجلس ادامه داد: به گفته معاون پارلمانی قوه قضاییه سید امامی با حکم دادستانی بازداشت شد، وی پس از یکی از بازجویی‌ها خواستار ادامه بازجویی به روز بعد شد، پس از این که به اتاق خود بازگشت در سرویس بهداشتی اقدام به خودکشی کرد.
ذوالقدر ادامه داد: نماینده سپاه در این جلسه بیان کرد که طبق آیین دادرسی کیفری که به تصویب مجلس رسیده است و اساسنامه 85 بندی سپاه، مسائل مربوط به جاسوسی در کشور توسط اطلاعات سپاه پاسداران پیگیری می شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در این جلسه تابش رییس فراکسیون محیط زیست نیز بیان کرد که سپاه همکاری خوبی با مجلس در این موضوع و پیگیری ماجرا داشته است.
ذوالقدر افزود: به دلیل این که وقت کافی برای صحبت و سوالات همه نمایندگان فراهم نبود بنا شد ادامه جلسه فردا ساعت هفت صبح برگزار شود.

ایرنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ را مصوب کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه) قوه مقننه، در جریان ادامه بررسی بخش دوم بودجه سال 1403 (جداول) با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدول 22 و جداول الحاقی در مورد منابع و مصارف حوزه انرژی با از مجموع 194 نماینده حاضر با 138 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع، موافقت کردند.

در ادامه جلسه هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس در تشریح جزئیات این جدول بیان کرد: این جدول هم در بودجه سال گذشته و هم در بودجه امسال وجود داشت و بر اساس آن دولت مکلف شد تمام جزئیات مربوط به فرآورده‌های نفتی و گازی را در این جدول بیان کند. همچنین ذینفعان این موضوع از جمله دولت، صندوق توسعه ملی و ... را درج کنند و جدول مصارف کلان این حوزه را نیز در پیوست لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه تمام درآمدهای نفتی و زنجیره آن و مصارف این حوزه با این جدول مشخص می‌شود، ادامه داد: در جداول الحاقی نیز آنچه در احکام درباره حساب سرمایه‌گذاری؛ حساب بهینه‌سازی و ... آمده در جدولی درج شده است.

بنابراین گزارش، معاون سازمان برنامه و بودجه که در این جلسه حضور داشت درباره جدول مذکور بیان کرد: این جدول گزارشگری بوده و به نوعی اطلاع‌رسانی است.

همچنین حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1403 درباره جزئیات این جدول گفت: در جدول مذکور فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود. در واقع این جدول، جدول شفافیت بوده و نورافکنی به داخل تاریک‌خانه‌ها است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه