Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دزفول-ايرنا-رئيس کميسيون خدمات شهري شوراي اسلامي شهر دزفول گفت:با همکاري اداره منابع طبيعي و آبخيزداري 10 هکتار زمين به احداث پيست موتورسواري دزفول اختصاص يافت.

فرهاد جاموسي روز چهارشنبه به ايرنا افزود:با توجه به علاقه مندي جوانان دزفول به ورزش موتورسواري تلاش زيادي از سوي مسئولان براي واگذاري قطعه زميني به منطور احداث پيست موتورسواري صورت گرفت که تلاش ها نتيجه داد و مشکل زمين اين پيست حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:با پيگيري نماينده دزفول و ديگر مسئولان،10 هکتار زمين حوالي آرامستان جديد دزفول از سوي اداره منابع طبيعي و آبخيزداري به اداره ورزش و جوانان دزفول واگذار شد تا نسبت به آماده سازي آن براي موتورسواري اقدام کند.
وي اظهار اميدواري کرد با حل مشکل و واگذاري اين زمين ،پيست موتورسواري دزفول هرچه زودتر آماده شده و در اختيار جوانان قرار گيرد.
تعداد موتورسيکلت هاي در حال تردد در شهرستان دزفول بيش از 300 هزار دستگاه تخمين زده شده است.
به دليل نبود پيست موتورسواري در دزفول خيابان هاي اين شهر به محلي براي انجام حرکات نمايشي از سوي برخي جوانان موتورسوار تبديل شده است که سوانح متعدد منجر به مرگ را به دنبال داشته است .
به گزارش ايرنا تعداد زياد راکبان موتورسوار در شهرستان دزفول که گفته مي شود نسبت به جمعيت حدود 500 هزار نفري اين شهرستان رقمي کم نظير در استان خوزستان و کشور مي باشد به دليل نبود زير ساخت لازم از جمله پيست موتور سواري به يک معضل حاد شهري تبديل شده است.
سرهنگ علي الهامي فرمانده انتظامي دزفول تعداد موتورسيکلت هاي در حال تردد در اين شهرستان را شامل حدود 200 هزار دستگاه موتورسيکلت شماره گذاري شده و 100 هزار دستگاه موتورسيکلت فاقد شماره و يا فرسوده با عمر بالاي 30 سال عنوان کرد.
7278/6068
خبرنگار:رقيه کردي-انتشار:محمدعلي فريدپناه
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت و در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۱۵ هکتار از اراضی ملی روستای دولت آباد از توابع بخش اسفندقه که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع طبیعی افزود: هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف، فرد متجاوز به حبس و پرداخت خسارت محکوم خواهد شد.

صادقی، ادامه داد: نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی شهرستان جیرفت به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با آنها برخورد خواهند کرد.

کد خبر 6086743

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی طبیعت مهریز یزد را ویران می‌کند
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • شهرستان دهلران مهد تولید گندم است
  • حال خوب مزارع گندم به لطف باران
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت