Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس گفت: روزه داری و نماز خوان بودن افراد الزاما دلیلی بر بصیر بودنشان نیست؛ افرادی که به بهترین شکل وظایف خود در لحظات زندگی شان را در می یابند و بدان عمل می کنند افرادی بصیر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، یادواره لاله های غریب ویژه نکوداشت یاد و خاطر شهدای امنیت و مدافعان حرم لشکر فاطمیون بعد از ظهر سه شنبه (24 بهمن) با حضور خانواده شهدا در کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس لحظه شناسی انسانها و عمل در آن راستا را یکی از مهمترین و سخت ترین کارها عنوان کرد و گفت: هر کسی که نماز بپا دارد و روزه بگیرد الزاما فردی بصیر نیست؛ افرادی که به بهترین شکل وظایف خود در لحظات زندگی شان را در می یابند و بدان عمل می کنند افرادی بصیر هستند.

سرهنگ سعید کوشکی بیان کرد: افرادی که آیات خداوند را نفی می کنند قادر نخواهند بود برای دین و آئین حق جان فدا کنند.

وی شهدا را افرادی که در سخت ترین زمان و مکان بخاطر دفاع از دین خدا و مظلومان، پیش قراول جبهه ها بوده اند معرفی کرد و اظهار داشت: رزمندگان و مدافعان ما در سالهایی که به دفاع پرداخته بودند همگی مادیات و دنیا را پشت سر گذاشتند تا به هدفی بزرگ و مقدس دست پیدا کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس ضمن برشمردن ویژگی های شهدا و عظمت خدمتشان، شهادت را مرگ انسان های زیرک دانست و گفت: هر زمانی که دین خدا پیش رفت و پیروز شد انسان هایی بوده اند که جانشان را فدا کردند و در این راه خون دادند.

کوشکی با تاکید بر اینکه در جامعه ای که شهید نباشد زشتی و ناپاکی تمام اجتماع را فرا می گیرد، خاطرنشان کرد: خانواده های شهدا سختی ها و فشار سنگینی را متحمل شده اند اما آرام هستند چرا که عزیزانشان که امانت خداوند بر روی زمین بوده است را در بهترین راه و برای بهترین افراد عالم فدا کرده اند.

وی مدافعان حرم را به عنوان لشکریان جهان اسلام و لشکریان ولایت حضرت علی(ع) عنوان کرد و افزود: رزمندگان و مدافعان حرم در راستای این ولایت برای دفاع از حریم الله جمع شده اند؛ افتخار می‌کنیم که شیعیان و اهل سنت در کنار هم مبارزه کردند و از حق دفاع کردند و خرسندیم که امروزه در کشورهای سوریه و عراق پرچمدار نجات از شر کفار هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه جوانان همواره پیشگامان دفاع از حریم الهی و مرز و خاک کشورمان بوده اند، اظهار داشت: باید قدر این جوانان را بدانیم که تاکنون ثابت کرده اند همیشه در راه حق پیشگام هستند.

وی در انتها تصریح کرد: راه شهدا جز با سخت‌کوشی، بصیرت انقلابی و دینی، صبر و شکیبایی ادامه پیدا نمی‌کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است

ایسنا/زنجان نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اعتقاد به اینکه برخی افراد با وجود علم و دانش، راه گمراهی را در پیش گرفتند، گفت: این افراد مبانی دین را که مهمترین مولفه ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه است، انکار می‌کنند که باید متولیان فرهنگی در این زمینه ورود کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد جعفری امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) در همایش حکمت مطهر که به‌مناسبت هفته عقیدتی - سیاسی سپاه در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: در سایه دانش عمیق، انسان سعادت آخرت را نصیب خود می‌کند و افرادی که به دنبال آگاهی عمیق نبودند و به حداقل آگاهی بسنده کنند، خیر زیادی ندارند.

وی بیان کرد: با بررسی احادیث می‌توان به اهمیت توجه به علم و دانش در جامعه اسلامی پی برد، پیروان اهل بیت حرکت در مسیر علم و دانش را سرلوحه امور خود قرار دادند.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید مطهری الگوی جامعه بود و افکار و عقایدش روشنگر راه تمام رهجویان است، افزود: خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است چون در این راه، بینش عمیقی پیدا و زیر سایه دانش و آگاهی عمیق تقرب پیدا می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد
  • خیر انسان در حرکت در مسیر الهی است
  • استقبال فرمانده‌ی قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان
  • استقبال فرمانده قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع از مدل اقتصاد تعاونی پیشگامان یزد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت