Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@20:43:49 GMT

بازتاب برد پرسپولیس در رسانه های ازبکستان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۳۶۶۸

بازتاب برد پرسپولیس در رسانه های ازبکستان

به گزارش جهان نيوز، نسف قارشی در اولین گام از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با پرسپولیس با شکست سنگینی روبرو شد تا یکی از بدترین باخت های خود در این تورنمنت را به ثبت برساند؛ نتیجه ای که بازتاب منفی گسترده ای در سطح رسانه های ازبک داشت و با انتقادات تند آنها از نمایش این تیم در آزادی روبرو شد.
  سایت sportsuz در تحلیلی از این بازی این گونه نوشت: «نسف قارشی در اولین بازی آسیایی خود از نفس و آمادگی لازم برای جنگ با قهرمان ایران دور بود و نتیجه آن نیز شکست سنگین و تحقیرآمیز 3-0 بود که از همین حالا نسف را برای صعود از این گروه ناامید کرد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این سایت همچنین با تمجید از نمایش شاگردان برانکو در بازی نسف مدعی شد که قهرمان ایران همچون فصل گذشته می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت های آسیایی باشد؛ چون کمتر تیمی می تواند مقابل قدرت تهاجمی و تدافعی پرسپولیس دوام بیاورد.

علاوه بر سایت sportsuz دیگر رسانه های ازبکستان از جمله سایت چمپیونات، UFFNEWS و ... نیز تحلیل های زیادی پیرامون بازی نسف در آزادی داشتند که اکثریت آنها با تمجید از بازی خوب و قدرت تهاجمی پرسپولیس این تیم را یکی از مدعیان جدی این فصل لقب دادند.

منبع:ورزش سه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۳۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین

پخش زنده بازی یوونتوس و میلان در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های یوونتوس و میلان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز یوونتوس و میلان

سری آ ایتالیا (یوونتوس - میلان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 748354

دیگر خبرها

  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین