Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، حمید حسام افزود: معرفی وتشریح ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار در چند ساعت و از زبان یک نفر امکان پذیر نیست، اما همه همرزمان و دوستان شهید همدانی وی را فردی دارای تجارب ارزشمندی از همه صحنه‌های انقلاب می شناسند و بر نقش تاثیر گذار وی در پیروزی سوریه شهادت می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.
وی با بیان اینکه این شهید والامقام در جنگ خستگی نمی‌شناخت‌ تصریح کرد : شهید همدانی یکی از فرماندهان شجاع و دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بود و باید در کتاب ها از رشادت های این شهید والامقام برای نسل های آینده نوشت.
شهید سردار حسین همدانی از اعضا و بنیانگذاران سپاه همدان و کردستان بود و از سال ۱۳۵۹ در جنگ ایران و عراق شرکت داشت.
سردار حاج حسین همدانی ۱۶ مهر ۱۳۹۴ در اطراف شهر حلب سوریه حین عملیات مستشاری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب عبدی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح ایت اجلاسیه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: مردم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، در این آیین با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می کنند.

عبدی پور تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

عبدی ور تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، نهادها، ادارات، سازمانها، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت در این اجلاسیه شرکت کنند.

کد خبر 6093386

دیگر خبرها

  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان