Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:28:43 GMT

معاف شدن مدارس دولتی از پرداخت هزینه آب‌، برق و گاز

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۳۹۷۲

معاف شدن مدارس دولتی از پرداخت هزینه آب‌، برق و گاز

نمایندگان مجلس مدارس دولتی را در سقف الگوی مصرف از پرداخت هزینه مصرفی آب، برق و گاز معاف کردند.

خبرگزاری فارس:نمایندگان مجلس مدارس دولتی را در سقف الگوی مصرف از پرداخت هزینه مصرفی آب، برق و گاز معاف کردند.   نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند الحاقی ۳ تبصره ۶ بودجه ۹۷ کل کشور را که جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بازگشت داده شده بود به تصویب رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این بند در سال ۱۳۹۷ کلیه مدارس دولتی وزارت آموزش و پرورش در سقف الگوی مصرف از پرداخت هزینه مصرفی آب، برق و گاز معاف بوده و سقف الگوی مصرف طی دستورالعملی توسط وزارتخانه‌های نیرو، نفت و آموزش و پرورش تدوین و اجرا می‌شود.

براساس مصوبه نمایندگان چنانچه مصارف واحد‌های آموزشی مشمول، در یک دوره بیشتر از الگوی تعیین شده باشد کل مصرف آن دوره کماکان مشمول پرداخت هزینه مصرفی خواهد شد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Hou

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت هزینه از والدین بر اساس الگوی جدید تعیین شهریه کودکستان‌ها

همتی فر، رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک گفت: تعیین شهریه کودکستان‌ها، یکی از تکالیف سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک است که در قوانین و ضوابط به آن اشاره شده است.

او با بیان این که شهریه بر اساس آئین نامه و ضوابط بررسی شده؛ ادامه داد: برای شهریه کودکستان‌ها الگوی جدیدی طراحی شده و بر همان اساس هزینه‌ها از والدین گرفته می‌شود.

وی افزود: بخشی از تخلفات و انحراف فعالیت مراکز پیشین بر اساس قوانین مصوب پایین بودن شهریه بوده است.

او با بیان این که الگوی جدید برای شهریه در نظر گرفته شده؛ تصریح کرد: بر اساس الگوی جدید به شکل سامانه‌ای فرایند محاسبه و تعیین شهریه طراحی شده است.

همتی فر گفت: در حال حاضر در فرایند تعیین و تصویب شهریه کودکستان‌ها هستیم.  موسسان کودکستان‌ها موظف هستند مدارک مستند را در سامانه بارگذاری کنند تا میزان شهریه مشخص شود.

رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار کرد: در صورتی که کارشناسان اطلاعات ثبت شده را تایید کنند نرخ‌نامه ابلاغ شده و به طور همزمان در سامانه کودکستان‌یاب قابل دسترس خانواده ‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • دریافت هزینه از والدین بر اساس الگوی جدید تعیین شهریه کودکستان‌ها
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول، غیرقانونی است
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • کالری مصرفی 50 درصد ایرانیان زیر استاندارد