Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:18:23 GMT

آماده‌ باش ۴۰۰ راهدار برای برف تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۴۰۵۱

آماده‌ باش ۴۰۰ راهدار برای برف تهران

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران از آماده‌باش کامل راهداران استان تهران همزمان با شروع موج جدید بارش در همه محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

ایران آنلاین /مجیدرضا نصراله‌نژاد در نشست هماهنگی با فرماندهان پلیس‌راه غرب و شرق استان تهران با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود جبهه هوای سرد و بارش برف و کولاک در روزهای آینده افزود:­­ بیش از 400 راهدار با 200 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در راهدارخانه‌های استان تهران مستقر شده تا در صورت نیاز جاده‌های لغزنده را نمک‌پاشی و برف‌روبی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به خرید و ذخیره‌سازی حدود 30 هزار تن نمک در سوله‌های راهداری و بسته‌بندی بخشی از آن در 50 هزار کیسه 10 کیلویی گفت: کیسه‌های نمک در طول مسیر جاده‌های برف‌گیر استان در محل‌های مشخص در دسترس رانندگان قرار گرفته تا در صورت لغزنده شدن آنی جاده‌ها در کنار ماشین‌های نمک‌پاش رانندگان بتوانند در مواقع اضطرار از آن‌ها به موقع استفاده کنند.

به گفته نصراله‌نژاد با توجه به سوابق سال‌های گذشته بیشتر ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانی در محورهای برف‌گیر هراز و فیروزکوه و بخش دیگری نیز در آزادراه تهران - قم، تهران-ساوه، محور شهریار و محورهای تهران-کرج و مابقی محورهای پرتردد در حوزه استحفاظی اداره حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران به کار گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران با یادآوری ­همکاری بسیار خوب پلیس‌راه با این اداره گفت: برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران زمستانی­ همه ­دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان تهران تلاش می‌کنند تا محورهای مواصلاتی این استان در مواقع بارش برف و لغزندگی جاده برای آمد و شد وسایط نقلیه باز بماند.

وی از رانندگان خواست هنگام بارش برف و کولاک در این ایام سال حتی‌المقدور از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و پیش از حرکت نیز برای آگاهی وضعیت محورهای ارتباطی با شماره 77909080 مدیریت راه‌های استان تهران یا سامانه 141 تماس بگیرند.

/ روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان یزد، محمد رستگاری عنوان کرد: هوشمند سازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل‌ونقل کالا یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد است که طی سال‌های اخیر این مهم در شهرستان‌های ابرکوه، مروست، بافق و معادن متمرکز بخش ندوشن اجرا، مراحل آزمون‌وخطا را پشت سر گذاشته و پس از تست‌های اولیه به تکامل مطلوب رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد افزود: با توجه به حواشی متعدد حاکم بر ساختار حمل‌ونقل محمولات کاشی و سرامیک، برنامه‌ریزی‌های مختلف برای اجرای این طرح در صنایع نامبرده نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت که پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تشکل‌های صنفی و واحدهای تولیدی، طرح ساختاری اعلام بار مجازی از تاریخ ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در رابطه با حمل محمولات کاشی و سرامیک سراسر استان پیاده‌سازی شد.

رستگاری با بیان اینکه در اولین روز اجرا بیش از هزار و ۱۰۰ بارنامه برای محمولات کاشی و سرامیک استان مبتنی بر سامانه هوشمند صادر شد، بیان کرد: همزمان با آغاز اجرای این طرح، تمامی فعالان حوزه حمل‌ونقل و شرکت نرم‌افزاری سازنده و کنترل کننده این سامانه نیز آماده‌باش بودند تا در صورت وجود هرگونه نقص و ایجاد اختلال، به سرعت مشکل را برطرف نمایند که خوشبختانه هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشد.

وی ضمن تشکر از شرکت واحدهای تولیدی، تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل به‌ویژه انجمن و کانون رانندگان استان، شرکت‌های حمل‌ونقل، تصریح کرد: شفافیت، عدالت محوری و چابک سازی در فرآیند حمل‌ونقل از جمله مزایای طرح هوشمند سازی و مجازی‌سازی است که در حوزه حمل‌ونقل استان بروز کرده و منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

رستگاری از پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرایند حمل‌ونقل در صنایع کاشی و سرامیک به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد طرح نامبرده که پس از دو سال برنامه‌ریزی و کار کارشناسی قابلیت اجرا یافت، برقراری عدالت بین رانندگان و رضایت کامل آنان، سهولت و چابک سازی در امر حمل‌ونقل برای همه ارکان فعال در این حوزه است.

کد خبر 6093282

دیگر خبرها

  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه