Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح دلیل حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس به دره، از وجود پدیده‌های برف،‌باران، گرد و خاک همراه با کاهش دید، کولاک و یخ‌زدگی در محورهای مختلف در جاده‌ها خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور اظهارکرد: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، زنجان و سمنان بارش برف را شاهد هستیم که البته نسبت به ساعات پیش از شدت آن کاسته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین این وضعیت در محورهای سراب-بستان‌آباد و بستان‌آباد-تبریز و اهر-تبریز در استان آذربایجان غربی هم وجود دارد. در محور شاهین دژ-تکاب در استان آذربایجان غربی،‌کیاسر-سمنان در استان مازندران و محدوده گدوک در فیروزکوه نیز بارش برف را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به بارش باران در برخی محورها نیز افزود: در محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، گلستان، گیلان، مازندران و تهران بارش باران را شاهد هستیم این شرایط در محورهای پارس‌آباد در استان اردبیل، ارومیه-سلماس، نقده-مهاباد، میاندوآب-بوکان در آذربایجان غربی و مشهد-نیشابور در استان خراسان رضوی نیز وجود دارد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به کولاک و یخ‌زدگی در محور اسالم-خلخال در استان اردبیل تاکید کرد: استفاده از زنجیر چرخ در این محور الزامی است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به مسدود شدن برخی محورهای استان‌های خراسان رضوی و جنوبی  به علت گرد و غبار اشاره کرد و گفت: محورهای تربت جام-فریمان، تربت جام – تایباد، تربت جام –صالح‌آباد،‌تایباد-باخرز و باخرز-تربت جام مسدود هستند.

وی با اشاره به وجود پدیده گرد و غبار همراه با کاهش دید گفت: این وضعیت در محورهای استان‌ خوزستان، شمال استان کرمان و شمال استان فارس دیده می‌شود.

سرهنگ رحمانی در مورد دلیل حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس به دره نیز اظهار کرد: این اتوبوس اسکانیا از قشم به سمت اصفهان در حال حرکت بود که واژگون شد و دلیل آن هم تخطی از سرعت مطمئنه بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و در پی وقوع سیلاب در برخی از مناطق خسارات بسیاری وارد شده که برخی از جاده‌های استان مسدود بوده که با بازسازی‌ها صورت گرفته مسیرها باز شده است و در حال حاضر هیچ راهی مسدود نیست.

محمدعلی آخوندی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از بعد سیلاب و انسداد جاده تقریبا مشکل رفع شده و شرایط به پایداری نسبی را پیدا کرده است اما دلیل بر امن بودن راه‌ها و بازسازی شدن آن‌ها نیست.

وی افزود: مشغول عملیات بازسازی جاده‌ها بوده و برای تردد در راه‌ها نیز باید ملاحظه صورت گیرد چرا که برخی از جاده‌ها بررسی نشده و ممکن است زیر جاده‌ خالی شده باشد و تأکید برا ین است که ترددها به حداقل برسد و با احتیاط کامل و از سینه راه نیز فاصله گرفته شود.

آخوندی با بیان اینکه جاده‌های استان مسدود نیست، گفت: در محورهای روستای از جمله؛ معصوم آباد زیرکوه و بخش‌هایی از شهداد به نهبندان و مسیرراه نیز ممکن است شرایطی باشد که نیاز به احتیاط کامل دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در شهرستان خوسف بسیاری از آبنماها  تخریب شده که نیاز است رعایت شود.

وی تصریح کرد: ایمن سازی اولیه مسیرها در دستور کار است و با امکانات و دستگاه‌های متولی انجام می‌شود و لازم است رعایت شود چرا که بازسازی کامل نیازمند برآورد خسارات است.

آخوندی تصریح کرد: علاوه بر راه‌ها و محورهای شهری و روستایی که خسارات بسیاری در شهرستان زیرکوه، طبس، خوسف و خور و برخی از محورهای داخلی سرایان به دلیل سیل داشتیم اما در مناطق حساس و مسکونی نداشتیم، این روند بارندگی به صورت نقطه‌ای و رگباری و در برخی نقاط احتمال جریان آب نیز وجود دارد به ویژه در سمت نهبندان، سربیشه و خوسف بیشتر خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در حوزه انتقال آب و شبکه‌های آبرسانی روستایی و قنوات و در دام و کانال‌های انتقال آب و در برق‌رسانی دچار مشکل شدیم که باید برآورد خسارات انجام شود.

وی بیان کرد: در حوزه‌های واحد مسکونی خسارات قابل توجه نبوده است و با کمک خود مردم باید تلاش شود که مناطق مقاوم‌تری داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل