Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: با تمهیدات اندیشیده شده پیش‌بینی می‌شود کمک‌های جشن نیکوکاری امسال در استان ایلام ۴۰ درصد افزایش داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، ضیاء رضایی، در دیدار با مدیرکل و معاونین صداوسیمای مرکز ایلام با ارائه گزارشی از برنامه‌های این نهاد برای برگزاری هفته احسان و نیکوکاری، اظهار کرد: سال گذشته مردم نیکوکار استان ایلام در هفته احسان و نیکوکاری یک میلیارد و 600 میلیون تومان کمک کردند که امسال پیش‌بینی‌شده است این کمک‌ها به بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، بابیان اینکه امسال بر اساس یک برنامه هدف‌گذاری شده، تأمین یک هدیه نوروزی برای هر خانواده مددجوی این استان در دستور کار قرارگرفته است گفت: این هدیه نوروزی با محوریت سه بسته حمایتی خواهد بود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام، تصریح کرد: این هدیه نوروزی شامل: طرح نشاط معنوی ایتام با تهیه هدایا توسط حامیان طرح اکرام، تهیه سبد کالای خوراکی شب عید نیازمندان و تهیه پوشاک شب عید نیازمندان خواهد بود.

 

وی، شعار امسال هفته احسان و نیکوکاری را «جوانه لبخند بکاریم» عنوان کرد و گفت: جشن نیکوکاری امسال در روزهای 16 تا 18 اسفندماه برگزار می‌شود که روز 16 اسفند مخصوص مدارس،17، مکان‌های عمومی و 18 اسفند هم مخصوص میعادگاه‌های نماز جمعه خواهد بود.

 

رضایی، بیان کرد: امسال برای ترویج بیشتر فرهنگ انفاق و نیکوکاری در این استان دو برنامه دومرحله‌ای هم داریم که برنامه اول تعامل با ادارات، نهادها، انصاف و خیریه‌ها خواهد بود که از دی‌ماه امسال آغازشده و تا اواخر اسفند ادامه دارد و برنامه دوم هم برگزاری هفته احسان و نیکوکاری خواهد بود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به دیگر برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: بسترسازی برای مشارکت بیشتر مردم در دستگیری از نیازمندان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بالقوه، استفاده از ظرفیت جامعه ورزشکاران استان و استفاده از ظرفیت بانوان نیکوکار ازجمله این برنامه‌ها خواهد بود.

 

مدیرکل صداوسیمای ایلام نیز در این دیدار گفت: صداوسیمای ایلام برای همکاری با کمیته امداد و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری هیچ محدودیتی ندارد.

 

دکتر علیرضا شیروی، افزود: صداوسیمای مرکز ایلام برنامه‌های متنوعی در طول شبانه‌روز دارد که در هفته احسان و نیکوکاری از همه این برنامه‌ها برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی بهره‌گیری خواهیم کرد.

 

وی، گفت: اعتقادداریم هر نوع کمک و خدمت به نیازمندان باید از طریق کمیته امداد و با محوریت این نهاد صورت گیرد.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام، ابراز کرد: جای خرسندی است که این فرصت در اختیار ما قرارگرفته که از طریق این رسانه ملی ارتباط‌دهنده بین افراد نیکوکار و نیازمندان باشیم.

 

شیروی، بیان کرد: جشن نیکوکاری از دو بعد برای ما اهمیت دارد که یکی ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری و دیگری هم برقراری ارتباط بین نیازمندان و نیکوکاران جامعه است.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال

ایسنا/خراسان شمالی رئیس گروه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از رشد ۱۹.۵ درصدی بارش باران در سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

علیرضا گلرخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: میزان بارندگی در استان از ابتدای فروردین ماه تا کنون ۵۸.۶ میلیمتر بوده که این میزان پارسال ۲۰.۱ میلیمتر بوده است.

وی با اشاره به بارندگی‌های این سال زراعی، گفت: بارندگی از ابتدای مهر ماه سال گذشته تا ۱۸ اردیبهشت ماه امسال ۱۸۵.۸ میلیمتر بوده و این میزان در بلندمدت ۱۹۹.۴ میلیمتر بوده است. میزان بارندگی‌ها در این سال زراعی نسبت به دوره بلندمدت، کاهش ۶.۸ درصدی داشته است.

وی ادامه داد: بارندگی‌ها در سال زراعی گذشته ۱۳۲ میلیمتر بوده که بارندگی‌های انجام‌شده در این سال زراعی نسبت به سال گذشته ۴۰.۷ رشد داشته است.

رئیس گروه هواشناسی کاربردی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی گفت: ۷۷.۲۵ درصد پهنه خراسان شمالی در یک سال گذشته درگیر انواع خشکسالی بوده است. اکنون ۲۷.۶۱ درصد پهنه استان درگیر خشکسالی خفیف، ۲۸.۲۱ درصد درگیر خشکسالی متوسط، ۲۵.۶۴ درصد درگیر خشکسالی شدید و ۵.۸۰ درصد درگیر خشکسالی بسیار شدید بوده است.

گلرخ افزود: از بین شهرستان‌های استان بام و صفی‌آباد ۱۰۰ درصد درگیر خشکسالی است. همچنین شهرستان شیروان با ۴۹.۶۷ درصد شرایط بهتری را نسبت به سایر مناطق استان از لحاظ خشکسالی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان + فیلم
  • برنامه ریزی جهاد کشاورزی برای افزایش ۳۰ درصدی کشت پنبه در گلستان
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال