Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - به تازگي شرکت پرشيان خودرو کيش وابسته به پرشيا خودرو با حضور شهروندان کيش افتتاح و فعاليت خود را در زمينه عرضه محصولات بي ام و و ميني آغاز کرد.
گارانتي خودرو هاي عرضه شده توسط پرشيان خودرو کيش در اين جزيره 2 سال يا 40 هزار کيلومتر مي رسد.
در جزيره کيش معمولا واردات خودرو به مناطق آزاد توسط نمايشگاه داران انجام شده و اکثر خودرو ها فاقد گارانتي هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همين فقدان گارانتي بر روي خودروهاي مناطق آزاد يکي بزرگترين نقاط ضعف آن ها در مقابل خودروهاي پلاک ملي است.
از اين رو عرضه رسمي خودرو هاي بي ام و و ميني با گارانتي در اين جزيره مي تواند جالب توجه باشد.
همچنين در کنار عرضه رسمي خودرو هاي اين دو برند خوش نام اروپايي، لوازم جانبي آن ها نيز توسط اين شرکت به کيشوندان عرضه خواهد شد.
در حال حاضر به دليل محدوديت هاي جديد واردات خودرو به مناطق آزاد تنها دو مدل خودرو در روز افتتاحيه به نمايش در آمد اما گفته مي شود به زودي مدل هاي بيشتر به سبد محصولات اضافه خواهد شد.
اولين حضور رسمي ميني در ايران

برند ميني از زماني که به گروه خودروسازي بي ام و واگزار شده، اولين حضور رسمي خود را توسط پرشيان خودرو کيش در ايران تجربه مي کند.
اين شرکت خودروسازي که در سال 2000 تا کنون تحت نظارت بي ام و به ساخت خودرو پرداخته و در اين بازه زماني 18 ساله تنوع و کيفيت محصولات آن به ميزان قابل توجهي بالا رفته است.
نسخه هاي کلاسيک ميني در کشورمان موجود بوده اما تا کنون هيچگاه مدل هاي جديد آن به صورت رسمي در ايران عرضه نشده است.
در روز افتتاحيه شرکت پرشيان خودرو، تنها مدل ميني کوپر 5 درب به نمايش در آمد اما به گفته مديران اين شرکت قرار است به زودي مدل هاي ميني کوپر S 5 درب، ميني کوپر S کلاب من و ميني کوپر S کانتري من ALL4 نيز به جمع مدل هاي ميني در جزيره کيش اضافه شود.
دو مدل ميني کوپر 5 درب و ميني کوپر S 5 درب در کلاس هاچ بک هاي کوچک و ميني کوپر S کلاب و ميني کوپر S کانتري من ALL4 به ترتيب در کلاس خودرو هاي چند منظوره و شاسي بلند کوچک قرار مي گيرند.
گفته مي شود ديگر مدل هاي ميني ظرف يک هفته آينده به شوروم پرشيان خودرو اضافه خواهد شد. در حال حاضر ميني کوپر 5 درب که به عنوان اولين محصول ميني براي جزيره کيش در نظر گرفته شده ارزان ترين خودروي ميني در ميان مدل هاي نام برده محسوب مي شود.
البته گفته شده است که خودروي ميني کابريو نيز در دستور کار واردات قرار گرفته و بايد ديد که آيا در آينده شاهد حضور اين مدل در کشور خواهيم بود يا نه؟
ميني کوپر 5 درب
ميني کوپر 5 در از يک پيشرانه 3 سيلندر 1.5 ليتري توربوشارژر سود مي برد که توسط مهندسين باتجربه و تکنولوژي بالاي بي ام و ساخته شده است.
به همين دليل همين پيشرانه کوچک بازده بالايي داشته و توانايي توليد 136 اسب بخار قدرت و 220 نيوتن متر گشتاور را دارد.
به لطف بازده بالاي پيشرانه و گيربکس 6 سرعته اتوماتيک اين مدا در عرض 8.1 ثانيه از حالت سکون به سرعت 100 کيلومتر بر ساعت مي رسد و در هر صد کيلومتر به صورت ترکيبي تنها به 4.8 ليتر بنزين نياز دارد.
اين ميني جذاب در نسخه فول آپشن به آپشن هاي مدرني همچون سيستم صوتي Harman Kardon، آينه هاي بيروني برقي حساس به نور، سقف پاناروما برقي، آينه داخلي حساس به نور، صندلي هاي جلو اسپرت مجهز به سيستم گرمکن، سيستم تهويه هواي هوشمند دوگانه، پکيج نورپردازي داخلي (نارنجي)، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور باران، چرخش نور چراغ هاي جلو هماهنگ با فرمان، سيستم هاي کمکي راننده، سيستم هوشمند فنر بندي اسپرت، سيستم باز و بسته شدن درب ها بدون سوئيچ، دوربين، حالت هاي رانندگي ميني، کروز کنترل هوشمند، سيستم کمکي پارک، نمايشگر اطلاعات بر روي شيشه ميني و ... مجهز است.
گفته مي شود قيمت مدل هاي موجود در روز افتتاحيه 170 ميليون تومان است.
بي ام و سري يک 5 درب

در شوروم پرشيان خودرو علاوه بر دو دستگاه ميني کوپر 5 درب، سه دستگاه بي ام و سري يک 5 درب نيز حضور داشت. هر 3 بي ام و مورد نظر، نسخه 120i هستند که پيش از اين نيز توسط پرشياخودرو در بازار خودرويي کشور نيز عرضه شده بود.
اين خودرو مجهز به يک پيشرانه 4 سيلندر 2 ليتري توربوشارژر با کد N20 است با موتور بي ام و 320 و 520 يکسان است و 184 اسب بخار قدرت و 270 نيوتن متر گشتاور را در اختيار راننده قرار مي دهد. 120i نيروي توليدي خود را با گيربکس 8 سرعته اتوماتيک به چرخ هاي عقب هدايت مي کند.
اين هاچ بک آلماني بر خلاف اکثر هاچ بک ها، داراي پلت فرم ديفرانسيل عقب است. درون کابين نسخه فول آپشن 120i شما مي توانيد از امکاناتي همچون سيستم خاموش و روشن شدن اتومات، باز کردن درب و روشن کردن بدون سوئيچ، دوربين عقب، صندلي هاي اسپرت برقي حافظه دار مجهز به گرمکن و با قابليت پر کننده گودي کمر در رديف جلو، سانروف، رادار تغيير خطوط، رادار عابر پياده، کروز کنترل، سنسور پارک، سنسور نور، سنسور باران، فنربندي اسپرت، آينه هاي داخلي و بيروني ضد انعکاس نور و ... بهره مند شويد.
گفته مي شود بي ام و هاي مورد نظر در بازه قيمتي 207 تا 215 ميليون تومان به فروش مي رسند. 120i مورد نظر متعلق به فيس ليفت نسل دوم سري يک مي باشد که از سال 2015 به بازار هاي جهاني عرضه مي گردد.
بي ام و هاي بيشتر در راه است

عرضه محصولات بي ام و در منطقه آزاد تنها به سري يک ختم نشده و در آينده بايد منتظر عرضه مدل هاي بيشتر باشيم. با توجه به شرايط موجود در زمينه واردات خودرو، مدل هايي که مي توان ورودشان به منطقه آزاد را پيش بيني کرد سري 2 کوپه، سري 2 کانورتيبل، سري 2 اکتيو تورر، سري 3 سدان، X1 و X2 هستند.
اما اگر محدوديت هاي ارز و حجم پيشرانه در مناطق آزاد برداشته شود، حتي مي توان شاهد ورود مدل هايي همچون سري 4، سري 5، سري 6، سري 7، X3، i3 و i8 بود. در جزيره تعداد بي ام و هاي موجود کم نبوده و اين نشان از محبوبيت اين برند آلماني در کيش دارد.
پس از افتتاح نمايشگاه فروش پرشيان خودرو کيش، گفته مي شود در آينده بخش خدمات پس از فروش اين شرکت نيز در جزيره کيش راه اندازي خواهد شد. اين مرکز ارائه دهنده خدمات به خودرو هاي بي ام و و ميني بوده که از نظر مشخصات فني نکته اشتراک هاي زيادي دارند.
پيش بيني مي شود خودرو هاي کانورتيبل بي ام و با توجه به شرايط آب و هوايي جزيره، فروش خوبي را در کيش تجربه کنند.
در حال حاضر بي ام و يکي از بزرگترين عرضه کنندگان خودروهاي پريميوم در جهان بوده که طيف وسيعي از تنوع خودرو ها را در رنج قيمت 170 ميليون تا بيش از يک ميليارد تومان به بازار هاي جهاني عرضه مي کند.
تنها بي ام و M4 ايران مهمان ويژه مراسم

خودرويي که در تصوير مشاهده مي کنيد تنها بي ام و M4 موجود در کشور مي باشد. اين خودرو که تنها يک دستگاه از آن وارد ايران شده در حال حاضر در جزيره کيش به سر مي برد. M4 مورد نظر از نوع کانورتيبل بوده و به رنگ خاص بي ام و با نام Austin Yellow مزين است.
کمپاني بي ام و از يک قلب تپنده 6 سيلندر 3 ليتري توربوشارژر براي به حرکت در آوردن M4 استفاده کرده که 431 اسب بخار قدرت و 550 نيوتن متر گشتاور توليد مي کند.
نيروي توليدي توسط يک گيربکس 7 سرعته اتوماتيک به چرخ هاي عقب منتقل مي شود تا M4 با وجود سقف فلزي متحرک سنگين وزن، تنها در عرض 4.4 ثانيه از حالت سکون به سرعت 100 کيلومتر بر ساعت دست پيدا کند.
M4 مورد نظر به عنوان خاص ترين بي ام و مدرن موجود در کشور به عنوان يک خودروي نمايشي در شوروم پرشيان خودرو حاضر شده بود. اين کانورتيبل اسپرت جمع و جور از سال 2014 جايگزين M3 کانورتيبل شده و اولين نسل از M4 به حساب مي آيد.
در حال حاضر نسخه صفر کيلومتر اين بي ام و در کشور هاي حاشيه خليج فارس 450 هزار تا 460 هزار درهم قيمت داشته که با توجه به نرج ارز روز و احتساب هزينه هاي جانبي همچون هزينه حمل و نقل و عوارض پلاک منطقه آزاد و ... چيزي حدود630 ميليون تا 650 ميليون تومان قيمت دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلامحسین تیموری، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 84 هزار و 539 تن محصولات کشاورزی با نظارت هفت مرکز قرنطینه گیاهی مستقر در مرزهای رسمی استان سیستان و بلوچستان شامل مرز میلک، پیشین، میرجاوه، گمشاد، چابهار، ریمدان، زاهدان مبادله شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 درصد رشد داشته است.

وی گفت: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی، واردات 39 هزار و 225 تن کالاهای شامل برنج، موز و  کنجد و بیش‌ از 44 هزار و 198 تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتاً شامل انواع خرما، گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی  و سایر خشکبار است.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان کل ترانزیت محصولات کشاورزی در  یک ماه اول سال که از مرزهای رسمی انجام شده را 1116 تن اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی از سیستان و بلوچستان
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • رشد ۱۰ درصدی مبادلات مرزی محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل