Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران گفت: ثبت‌نام مراسم اعتکاف مسجد دانشگاه تهران از امروز (۲۵ بهمن) آغاز می‌شود و تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، حجت‌السلام کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران گفت: برگزاری مراسم اعتکاف در دانشگاه تهران هر ساله با شور و حال خاصی برگزار می‌شود و دانشگاهیان مختلف هر ساله پرشورتر از سال گذشته در این مراسم شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امسال نیز مراسم اعتکاف در مسجد دانشگاه تهران به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با حضور دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

کرمی تصریح کرد: ثبت‌نام این مراسم از امروز (۲۵ بهمن) آغاز می‌شود و تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران با بیان اینکه ۶۰۰ نفر در مراسم اعتکاف دانشگاه تهران می‌توانند شرکت کنند، تاکید کرد: دانشگاهیان برای حضور در این مراسم می‌بایست به از طریق سایت utmosque.ir اقدام کنند.

وی افزود: مراسم اعتکاف در دانشگاه تهران از ۱۱ تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد و ثبت نام برای عموم آزاد بوده و البته اولویت با دانشجویان خصوصا دانشجویان دانشگاه تهران است.   منبع:فارس

انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم نکوداشت ششمین سالگرد ارتحال آیت الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد و نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

این آئین با سخنرانی آیت الله فیاضی نماینده فعلی مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه در حرم امام زاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنورد برگزار می‌شود.

کد خبر 6087282

دیگر خبرها

  • امروز موزه‌ها زیربنا و زیرساخت توسعه هستند/اهمیت جایگاه موزه‌ها در دانشگاه‌های کشور
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است