Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@02:03:22 GMT

رویای ثروت با تخریب طبیعت مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۴۶۹۳

رویای ثروت با تخریب طبیعت مازندران

سودجویان و سارقان آثار تاریخی میراث فرهنگی اقدام به حفاری‌های غیرمجاز می‌کنند و درصدد دست‌یابی به گنج هستند تا با قاچاق آن ثروتی باد آورده را تصاحب کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سودجویان و سارقان آثار بسیار ارزشمند و تاریخی میراث فرهنگی با سوء استفاده از خلوتی جنگل‌ روستاهای شرق مازندران اقدام به حفاری‌های غیرمجاز در این مناطق می‌کنند و درصدد دست‌یابی به گنج و البته میراث ملی هستند تا با قاچاق آن ثروتی باد آورده را تصاحب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ اینتر صدرنشین + عکس

آمار فوق‌العاده تیم ژابی آلونسو.

طرفداری | اینتر با چهار امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید، بیش‌ترین امتیاز را در میان تمامی تیم‌های 5 لیگ معتبر اروپایی به دست آورده است.

با گذشت حدود 7 ماه از آغاز رقابت‌های فصل 24-2023 در 5 لیگ معتبر اروپایی، اینتر با کسب 76 امتیاز از 29 بازی، بیش‌ترین امتیاز را در میان تمامی تیم‌ها به دست آورده است. در به‌روزرسانی قبلی LiveScore، رئال مادرید صدرنشین جدول کلی 5 لیگ برتر اروپا بود؛ اما حالا اینتر به دلیل نتایج خوبی که در سری آ بدست آورده و همچنین توقف رئال مادرید در یکی دو بازی لالیگا، نراتزوری، جای رئال مادرید را در این جدول امتیازی گرفته است.

پس از اینتر، رئال مادرید با 72 امتیاز از 29 بازی در جایگاه دوم قرار گرفته است و بایرلورکوزن با 70 امتیاز از 26 بازی در جایگاه سوم ایستاده است. سه بازی کمتر بایرلورکوزن نسبت به دو تیم اینتر و رئال مادرید و همچنین شکست‌ناپذیری این تیم، نشان از عملکرد فوق‌العاده ژابی آلونسو و شاگردانش می‌دهد. در ادامه نگاهی به جدول امتیازی تیم‌ها در پنج لیگ معتبر اروپایی می‌اندازیم.

Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ اینتر صدرنشین + عکس
  • واکنش جدید عزت‌اللهی به مذاکره با استقلال و پرسپولیس
  • علی‌اف: صلح با ارمنستان «نزدیکتر از همیشه» است
  • نشت‌یابی فوق دقیق گاز به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری مسابقه عکاسی سفره افطار، سحر و سفره هفت‌سین نوروزی در مازندران
  • متن و ترجمه جز سوم قرآن کریم + دانلود صوت
  • تدارک دستگاه‌های اجرایی مازندران برای تامین رفاه مسافران نوروزی
  • استقبال پایگاه جهانی عباس‌آباد بهشهر از نوروز با شاهنامه‌خوانی
  • هویت شیراز همیشه مبتنی بر فضای سبز و طبیعت روح نواز بوده است
  • کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه شمالی