Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@10:14:42 GMT

«پودر بچه» دفتر کار اوباما را به آشوب کشاند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۴۹۳۹

«پودر بچه» دفتر کار اوباما را به آشوب کشاند

نوع موادی که در یک پاکت و از سوی یک فرد ناشناس به دفتر باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در واشنگتن ارسال شده بود، مشخص شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از فاکس نیوز، موادی که در یک پاکت و از سوی یک فرد ناشناس به دفتر باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در واشنگتن ارسال شده بود، مشخص شد.

پلیس آمریکا پیش از این نیز اعلام کرده بود که پاکتی حاوی پودری ناشناخته به دفتر باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر پلیس آمریکا، نیروهای آتش نشانی و همچنین اف‌بی‌آی و نیروهای اطلاعاتی آمریکا به رفتر اوباما اعزام شدند. اوباما دفتری در یکی از ساختمان‌های تجاری اجاره کرده و این پاکت مشکوک که آدرس فرستنده بر روی آن ذکر نشده بود، از هنگ کنگ به دفتر وی ارسال شده است.

پس از آزمایش این پودر سفید رنگ که به آدرس دفتر رئیس جمهور پیشین آمریکا ارسال شده، مشخص شد که این پودر سفید رنگ، «پودر بچه» بوده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد