Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیر نیک اندیش، مهدی مروج تربتی که تاکنون سه سالن ورزشی را در شهر مشهد احداث کرده، بنا دارد تا بزرگترین سالن چند متظوره ورزشی مدرن دانش آموزی تربت حیدریه را تا پایان تابستان آینده در منطقه گردشگری پیشکوه به بهره برداری برساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت؛ مراسم کلنگ زنی سالن ورزشی خیر نیک اندیش مهدی مروج تربتی صبح امروز در زمینی به مساحت 3000 متر و با زیربنای کل 1713 متر  و با اعتبار27 میلیارد ریال در منطقه گردشگری تربت حیدریه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه در آئین کلنگ زنی این سالن اظهار کرد: با توجه به جمعیت ۲۵۰ هزار نفری سطح شهرستان و اینکه سالانه بر تعداد دانش آموزان این خطه افزوده می شود ساخت سالن چند منظوره ورزشی برای دانش آموزان ضروری بشمار می رود.

 

نیرویی گفت: این سالن خیر ساز در سطح برگزاری مسابقات بین المللی احداث خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با اعتبارات دولتی، نوسازی و به ویژه حضور خیرین این نیازها را در ابعاد آموزشی و ورزشی برطرف کنیم.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی با بیان اینکه خیرین اقدام و عمل را در نظر دارند، افزود: به لحاظ ماموریت‌های سنگینی که آموزش و پرورش دارد و کمبود اعتبارات نمی‌توانیم به خوبی از عهده انجام وظایف برآییم، بنابراین به مشارکت مردمی و خیرین نیز نیاز داریم.

 

جاسم حسین پور اظهار کرد: باید نیازهای اساسی برای دانش آموزان را در ابعاد مختلف تحصیلی، فرهنگی و ورزشی را مهیا کنیم؛ اما برای این کار، بودجه دولتی کافی نیست، بنابراین نیاز به یاری خیرین و مشارکت‌های مردمی است تا به ارتقاء جسمی و روانی دانش‌آموزان کمک شود.

 

این نیکوکار بنا دارد هشت سالن ورزشی به احترام امام هشتم(ع) را برای دانش آموزان خراسان رضوی احداث کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه گفت: با توجه به شرایط آب وهوایی وافزایش فعالیت ناقلان بیماری، مبارزه با انگل‌های خارجی دام یک ضرورت است .
ابوالحسن سیدین افزود: یکی از اصول مراقبت وبهداشت دام مبارزه وریشه کنی انگل‌های خارجی دام‌ها است که با گرم شدن هوا و افزایش فعالیت حشرات به ویژه انگل‌ها سبب انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام وسبب ایجاد خسارات فراوان مستقیم و غیرمستقیم به دامداران وصنعت دامپروری می‌شود 
وی گفت: انگل‌های خارجی می‌تواند سبب انتقال وبروز بیماری‌هایی مانند تب کریمه کنگو، بابزیوز، تیلریوز، لمپی اسکین وتب سه روزه شده و خسارات اقتصادی وبهداشتی فراوانی به همراه آورد 
سیدین افزود: همه ساله دامپزشکی نسبت به تامین بخشی از سموم ضد انگل خارجی مورد نیاز اقدام می‌کند وهمچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی دامداران را از خطرات ناشی از انگل‌های خارجی وراه‌های مبارزه با آن آگاه می‌سازد.

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • هشدار دامپزشکی تربت‌حیدریه به دامداران در خصوص مبارزه با انگل‌های خارجی
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • هدیه ۲۰۰ میلیون ریالی معلم قزوینی برای بازسازی سالن اجتماعات مدرسه
  • حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت‌حیدریه از مرز ۱.۶ میلیارد لیتر گذشت
  • یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون لیتر سوخت در منطقه تربت‌حیدریه توزیع شد
  • رکورد حجم عملیات انبار نفت منطقه تربت حیدریه از مرز یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون لیتر
  • سالن باستانی شهر نقنه دچار نقص فنی شد
  • تخصیص اعتبارات احداث سالن ورزشی نابینایان و توان‌یابان در اردبیل