Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@06:59:38 GMT

«سارقان روح» را پنجشنبه ها از شبکه سه ببینید

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۵۲۳۷

«سارقان روح» را پنجشنبه ها از شبکه سه ببینید

سریال تلویزیونی «سارقان روح» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در 17 قسمت 50 دقیقه ای تهیه شده است.

این مجموعه تلویزیونی با موضوع آسیب های اجتماعی و ژانر معمایی به قلم هومان فاضل نگارش شده است.

دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی، کمند امیر سلیمانی و... از بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان سریال آمده است: نادر عابدی استاد دانشگاه و بازنشسته وزارت اطلاعات است که نگاهش به پدیده های اجتماعی نگاه پژوهشی و علت و معلولی است. به همین خاطر دوباره به محل کار خود باز می گردد و بررسی پرونده هایی را می پذیرد. در این میان تیمی که وی را در این ماموریت ها همراهی می کند، دانشجوهای خودش هستند و نگاه موشکافانه ای به پرونده ها دارد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرار گاه حجاب و عفاف در گیلان

اسدالله عباسی در کارگروه فرهنگی، اجتماعی، زنان و سلامت خانواده و عفاف و حجاب با بیان اینکه مسئولیت قرارگاه عفاف و حجاب را بر عهده می‌گیرد، اظهار کرد: فرمانده سپاه، فراجا، دستگاه قضا، اداره اطلاعات، دستگاه‌های فرهنگی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی از جمله دستگاه‌های فعال در این کارگروه خواهند بود ضمن اینکه از آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان نیز به عنوان رییس شورای فرهنگ عمومی استان دعوت می‌شوند.

استاندار گیلان  با تاکید بر اینکه با ترویج‌کنندگان مسائل ضداخلاقی و شرعی و همچنین با هنجارشکنان برخورد جدی خواهد شد، اضافه کرد: برخورد با این افراد نباید سخت‌افزاری باشد؛ همانطوری که دشمنان با استفاده از شیوه‌های نرم‌افزاری درصدد آسیب به فرهنگ جامعه برآمده، باید از همین راه با این حربه دشمن مقابله کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه نگاه به موضوع عفاف و حجاب باید به صورت فرهنگی و اجتماعی باشد، ادامه داد: نگاه ما به حجاب نباید امنیتی باشد؛ نگاه فرهنگی و اجتماعی به این موضوع نتیجه خواهد داد.

وی با یادآوری اغتشاشات سال گذشته و تلاش دشمن در این ارتباط افزود: دشمن مساله اغتشاشات را در کشور کلید زد و با جنگ ترکیبی ضربات خود را وارد کرد؛ اکنون ما شاهد تبعات آن ضربه‌ها از نظر شکلی و محتوایی هستیم که باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد.

عباسی در ادامه با تاکید بر اینکه همه ما به لحاظ قانونی و شرعی در موضوع عفاف و حجاب مسئول هستیم و هیچ کس نباید دیگران را مخاطب قرار دهد، افزود: کشور جمهوری اسلامی حاصل خون هزاران شهید، آزاده، جانباز و صبر و استقامت خانواده‌های شهداست؛ از اینرو باید از این کشور حفاظت، صیانت و دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه در برابر موضوعات فرهنگی و اجتماعی نباید منفعل بود با اشاره به نقش مهم دستگاه تعلیم و تربیت در جامعه اظهار کرد: فرزندانمان نباید در فضایی تربیت شوند که معلمان و مدیران آن احیانا اعتقادی به مسائل دینی و شرعی نداشته باشند؛ از اینرو باید مدیران آموزش و پرورش و واحدهای آموزشی در این موضوع بررسی شوند.

وی با بیان اینکه مسائل اعتقادی و غنای فرهنگی گیلان باید زبانزد باشد اضافه کرد: ویژگی‌های برجسته این استان از جمله زادگاه بزرگانی از جمله آیت الله بهجت فومنی و هشت هزار شهید باید برای نسل جدید بازگو شود.

عباسی با اشاره به گردشگر پذیر بودن گیلان اظهار کرد: گیلان مقصد گردشگری است اما این موضوع نباید دستمایه جولان هنجارشکنان باشد؛ تمام موازین دینی و شرعی باید در گیلان رعایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • تشکیل قرار گاه حجاب و عفاف در گیلان
  • شرکت کنندگان افغانستانی در برنامه محفل + فیلم
  • از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تا دستگیری سارقان با بیش از ۴۰ فقره سرقت در فارس
  • «علیرضا افتخاری» به سرزمین شعر می‌رود
  • (ویدئو) سکانس مخ زنی حمید صفت در سریال «هفت سر اژد‌ها»
  • تیتراژ متفاوت (13+) سریال تلویزیونی برای ماه رمضان | فیلم
  • رژه چهره‌ها در برنامه‌های شبکه خانگی و درخشش برنامه‌ای خاص
  • یک شبکه تلویزیونی تا نیمه شب سریال پخش می‌کند
  • افزایش شمار شهدای خبرنگار غزه به ۱۳۴ نفر
  • گاف عجیب سریال هفت سر اژد‌ها