Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@03:40:41 GMT

کواکبیان: قیمت دلار در کشورهای همسایه ثابت است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۵۴۵۶

کواکبیان: قیمت دلار در کشورهای همسایه ثابت است

به گزارش ایسکانیوز،مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری گفت: رسیدگی به داد مردم استان خوزستان ضروری است اما مسئله‌ای که به کل کشور مربوط می شود این است که قیمت دلار از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از 7000 برابر افزایش یافته است و این در حالی است که قیمت دلار در کشورهای همسایه از جمله امارات، عربستان و کویت ثابت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس از تزریق پنج میلیون دلار به طور روزانه در بازار ارز توسط دولت خبر داد و در عین حال این اقدام را در افزایش نرخ دلار بی‌اثر دانست.

وی از رئیس‌جمهور خواست تدبیر ویژه‌ای برای افزایش افسار گسیخته نرخ دلار و سکه بیندیشد.

کواکبیان متذکر شد: از ابتدای انقلاب نرخ دلار از هفت تومان به بیش از 4900 تومان رسیده که این مسئله نشان می دهد که ارزش پول ملی بیش از 20 درصد کاهش یافته است.

مطهری در پاسخ به تذکر کواکبیان گفت: نظر مجلس و رئیس آن این است که رئیس کمیسیون اقتصادی در خصوص افزایش قمت دلار بررسی کرده و گزارش خود را به صحن علنی مجلس بدهد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از دولت خواتس تا تلاشش را برای حل بحران آب، محیط زیست، ریزگردها و مسائل اقتصادی افزایش دهد تا مشکلات و ناراحتی های مردم به ویژه در استان خوزستان تا سال آینده کمتر شود.

304

عضو فراکسیون امید مجلس قیمت دلار سکه کشورهای همسایه مصطفی کواکبیان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۵۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا افزایش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

بهای هر اونس طلا ۰.۳ درصد افزایش یافت و پس از افزایش بیش از یک درصدی جلسه قبل به ۲۳۲۳ دلار و ۶۶ سنت رسید. هر اونس طلای آمریکا با یک درصد افزایش به ۲۳۳۳ دلار و ۳۰ سنت رسید.

سرمایه‌گذاران منتظر گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده هستند که در روز جمعه منتشر می‌شود. گزارش اشتغال روز چهارشنبه نشان داد که حقوق و دستمزد خصوصی ایالات‌متحده در آوریل بیش از حد انتظار افزایش یافته است. گزارشی از وزارت کار ایالات متحده نشان داد که فرصت‌های شغلی ایالات‌متحده در ماه مارس به کمترین میزان در سه سال گذشته رسیده است، در حالی که تعداد افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند کاهش یافته است.

طبق گزارش شورای جهانی طلا، تقاضای جهانی طلا انعطاف‌پذیری را نشان داد و سالانه سه درصد رشد کرد و به ۱۲۳۸ تن در سه ماهه اول رسید که قوی‌ترین شروع یک سال از سال ۲۰۱۶ را نشان می‌دهد. بر اساس گزارش شورای جهانی طلا علیرغم افزایش هشت درصدی تقاضای طلا در هند در سه ماهه مارس، افزایش قیمت‌های اخیر چالشی را ایجاد می‌کند که به طور بالقوه منجر به پایین‌ترین مصرف سالانه در چهار سال گذشته می‌شود.

طبق گزارش رویترز، نقره با ۰.۶ درصد افزایش به ۲۶.۷۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین با حدود یک درصد افزایش به ۹۵۸.۹۵ دلار و پالادیوم ۰.۸ درصد افزایش یافت و به ۹۵۶.۳۱ دلار رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قیمت طلا افزایش یافت
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند/ یورو رشد کرد