Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد ـ ستاندار یزد با اشاره به تعامل و همراهی دستگاه ها در مبارزه با مواد مخدر گفت: طرح دادگاه درمان مدار در یزد، یک رویداد مثبت برای مقابله با اعتیاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر و آغاز به کار دادگاه درمان مدار در یزد با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: موضوع مبارزه با مواد مخدر به نگاه علمی و جامع نیاز است که خوشبختانه در طرح دادگاه درمان مدار یزد این نگاه دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آغاز این طرح در استان یک پدیده و رخداد موثر و مثبتی است ادامه داد: اجرای این طرح دیدگاه علمی‌تری در حوزه مبارزه با مواد مخدر دارد و برای استان یزد بسیار ارزشمند است که مانند سایر طرح ها با اتحاد و صمیمیت و همکاری اجرای آن تضمین شود.

استاندار یزد با تاکید بر اینکه همکاری و معاضدت و رفتار همکاران قضایی در راستای رفع مشکلات مردم و حل مسائل است اضافه کرد: اجرای طرح دادگاه درمان مدار نیز مانند سایر طرح های حوزه مبارزه با مواد مخدر پیش خواهد رفت و در اجرای دقیق این طرح عزم جدی دارم.

وی با بیان اینکه خانواده دولتن باید همکاری کامل با اجرای این طرح داشته باشند تصریح کرد: مصوب شده تا نیمی از اعتبار را ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر تامین کند و نیم دیگر را استانداری یزد برای پیشرفت و تحقق اهداف طرح پرداخت کند لذا با خاطر جمع به اقدامات لازم بپردازید.

زمانی قمی با تاکید بر اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: آمادگی داریم تا اگر نقایص دیگری هم در این زمینه وجود دارد را با تعامل و هم افزایی رفع کنیم و دغدغه مسئولان کشور در این زمینه نیز رفع شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا، در یک ماه گذشته دست به کار بزرگی زده و ضمن کشف بیش از ۳ هزار تن مواد مخدر (در انواع مختلف صنعتی و سنتی) بیش از ۳ هزار قاچاقچی و خرده فروش را نیز دستگیر کرده است.  

صبح امروز نمایشگاهی از این کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در آگاهی شاپور برای اهالی رسانه برگزار شد، نمایشگاهی که در آن انواع مواد مخدر، خودرو‌های توقیفی قاچاقچیان، ادوات مصرف مواد و همینطور سلاح گرم کشف شده از قاچاقچیان در معرض دوربین رسانه‌ها قرار داشت.  

گزارش تصویری آنا (عکس) از این نمایشگاه را اینجا ببینید. گزارش ویدئویی آنا را نیز در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدف گذاری اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی پیشگیری باشد
  • تعداد مراکز ترک اعتیاد در خراسان شمالی به ۱۲۷ مرکز می‌رسد
  • هدف گذاری ستاد مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری باشد
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • (تصاویر) نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب
  • کشف ۳ تن مواد مخدر در یک ماه گذشته +فیلم
  • کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران
  • لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی! + ویدئو
  • لزوم افزایش آگاهی‌های اجتماعی در مبارزه با مواد مخدر
  • تدوین راهنمای درمان و کاهش آسیب اختلالات مصرف مواد افیونی