Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جباری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره عملکرد استقلال مقابل الریان قطر گفت: در ابتدا باید بگویم مساوی استقلال مقابل الریان بهتر از باخت بود و به طور کلی تیم ما از نظر تاکتیکی مقابل حریف ضعیف عمل کرد. 2 گلی که دریافت کردیم به دلیل ضعف در تاکتیک بود که باید به این مسئله توجه بیشتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قرار بر این باشد در بازی های آینده صعود کنیم بنابراین باید کار تاکتیکی تیم را قوی و تمامی اشکالات را برطرف کنیم.

تیم ما در خط دفاع مشکل داشت

او ادامه داد:تیم ما در خط دفاع مشکل داشت و در سمتی هم که غفوری در آنجا حضور داشت به موقع توپ به او نمی دادند و همین امر باعث شده بود ضعیف عمل کنیم. از طرفی در سمت چپ زمین که به نظر بازیکن مفیدی هم در آنجا حضور نداشت ضعیف بودیم و در پاس ها هم دقت لازم را نداشتیم .به طور حتم اگر ایرادات تاکتیکی را برطرف نکنیم در آینده با مشکل مواجه می شویم. روی هم رفته نتیجه مساوی بهتر از باخت بود.

تیام موقعیت هایش را خراب کرد 

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره عملکرد تیام بیان کرد: بر اساس فیلم هایی که پیش از جذب این بازیکن از او دیده شده می توان گفت که تیام می تواند مثمر ثمر باشد اما او در بازی مقابل الریان دو موقعیت گل داشت که خیلی راحت می توانست آنها را تبدیل به گل کند که این اتفاق صرت نگرفت. تیام به راحتی در موقعیت اول می توانست گل بزند و این در شرایطی بود که این بازیکن نمی دانست در موقعیت آفساید قرار گرفت است. در موقعیت دوم نیز که صد در صد گل بود باز هم تیام از موقعیت خود استفاده نکرد.البته با تمام اتفاقاتی که رخ داد باید به این بازیکن بیشتر زمان بدهیم تا او در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

جباری ادامه داد: از طرفی هم درست است که تیام تازه به تیم ما ملحق شده و نیاز به زمان دارد اما به نظرم هر بازیکنی با وجود توانایی هایی که دارد برای گل زدن نیاز به زمان و هماهنگ شدن ندارد. به این ترتیب تیام اگر توانایی داشت می توانست موقعیت های دیروز را گل کند که این کار را نکرد.هر بازیکنی باید از خلاقیت خودش استفاده کند.در هر صورت امیدوارم این بازیکن خیلی زود در تیم جا بیفتد و در بازی های آینده همانند فیلم هایش باشد.

برخی کارهای شفر جای تعجب دارد

او در مورد عملکرد شفر گفت: در بازی روز گذشته مواردی را از شفر دیدم که به نظرم او اصلا قصد تغییر در تیمش را نداشت.سمت چپ تیم به طور کامل از کار افتاده بود و جای تعجب داشت که شفر هیچ گونه تغییری را در آن ناحیه انجام نداد.متاسفانه یک سمت تیم از کار افتاده بود و در همین راستا بهتر بود سرمربی تیم نسبت به کارهای تاکتیکی توجه بیشتری می کرد.گل هایی که ما دریافت کردیم همه به دلیل این بود که بازیکنان به کارهای تاکتیکی توجه کمتری داشتند و باید در بازی های آینده نسبت به این مسئله دقت خود را بالا ببرند.

تجربه در بازی های آسیایی نیاز است

جباری درباره عملکرد حسین حسینی در درون دروازه استقلال گفت:هر دو دروازه بان تیم خوب هستند اما به نظر من در این بازی ها تجربه بیشتر نیاز است اما به هر ترتیب دروازه بانان ما از بهترین ها هستند و تشخیص شفر هم بر این بوده که حسینی دروازه بان تیم باشد.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر که در این فصل موفق شده مقابل خط دفاعی قدرتمند جواد نکونام و استقلال در بازی رفت دو بار دروازه این تیم را باز کند، اکنون نیز در آزادی با انگیزه کسب نتیجه در زمین حاضر خواهد شد.

سعید دقیقی که سومین فصل سرمربیگری خود را در این تیم پشت سر می‌گذارد، در فصل اول موفق شد آنها را در فضایی که خطر سقوط به صورت جدی تهدیدشان می‌کرد با قبول ریسک بزرگ در لیگ آزادگان حفظ کند. در دومین فصل نیز او با کسب آمارهای جالب توجه ضمن دستیابی به قهرمانی لیگ آزادگان جواز صعود به لیگ برتر را نیز کسب کرد. دقیقی در اولین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر نیز تا به اینجا موفق ظاهر شده و توانسته جایگاه مناسبی را از آن شمس آذر کرده و رقبای سرسخت و مدعی را از پیش رو بردارد.

دقیقی در بازی رفت دو بار تیمش از استقلال عقب افتاد و با گل‌های غافلگیرکننده در آستانه شکست قرار گرفت اما در نهایت توانست با یک تساوی ارزشمند کار را مقابل شاگردان جواد نکونام به پایان برساند.

سرمربی شمس آذر که در دوران بازی به عنوان مهاجم توانسته چهار بار دروازه استقلال را باز کند، اکنون در بازی برگشت لیگ کار سختی مقابل آبی‌پوشان در استادیوم آزادی پیش رو خواهد داشت.

سعید دقیقی با پیراهن چهار تیم مختلف توانسته دروازه استقلال را در دوران بازی کند؛ اولین گل او با پیراهن تیم پیکان بود و در ادامه نیز او با پیراهن تیم‌های شهرداری تبریز، سایپا و تراکتور توانسته شادی گل خود مقابل آبی‌ها را به اجرا بگذارد. اکنون باید دید سرمربی جوان و جاه طلب شمس آذر در جدال دوباره با این تیم و برابر جواد نکونام چه شرایطی را دنبال خواهد کرد و آیا موفق خواهد شد یک اتفاق تاریخی را برای قزوینی‌ها شکل دهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • بازی مقابل سپاهان باید مساوی می‌شد / باشگاه ذوب‌آهن باید قرارداد محمد ربیعی را تمدید کند
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • این قانون دلیل پرگل شدن بازی‌های استقلال و پرسپولیس می‌شود!
  • قانون جدید بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پرگل تر خواهد کرد
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • بالاترین آمار برای سرمربی اخراجی در ایران | او بهترین بود، اما برای خودش!
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی