Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@16:55:36 GMT

ازدواج آسان در روز عشاق

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۵۹۶۹

ازدواج آسان در روز عشاق

زوج های جوان هر ساله در روز ولنتاین با سفر به لاس وگاس از تسهیلات ویژه برای برگزاری مراسم ازدواج آسان استفاده می کنند و به خانه بخت می روند.

ایران آنلاین / چهاردم فوریه که در فرهنگ مسیحیان سده‌های میانه به نام سن ولنتاین یا «روز عشاق» نامیده شده از جمله سنت هایی است که در عصر مدرن با همان شدت و حرارت در فرهنگ غرب گرامی داشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر در سال های اخیر و پس از فراگیر شدن رسانه های شخصی و شبکه های اجتماعی، این روز به نحوی مورد توجه نسل جوان قرار گرفته که در بسیاری از کشورهای دور از فرهنگ غرب، همچون کشورهای آسیایی ترویج زیادی داشته است.

در آمریکا بسیاری از افراد به خصوص زوج های عجول در آستانه فرا رسیدن روز ولنتاین سعی می کنند خود را به شهر لاس وگاس برسانند تا از تسهیلات ویژه ای که به مناسبت این روز برای ازدواج آسان و سریع در نظرگرفته شده استفاده کنند.

از جمله جالب ترین این تدابیر صدور مجوز ازدواج در فرودگاه است، به نحوی که زوج های علاقمند می توانند در خروجی سالن تحویل بار در فرودگاه لاس وگاس مدارک مورد نیاز برای ثبت ازدواج خود را دریافت کنند./یورونیوز

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 

زی‌سان: برخی سایت‌ها هر چند وقت یک بار اخباری را در ارتباط با دریافت وام ازدواج دوم یا گرفتن وام ازدواج برای دومین بار منتشر می‌کنند. اخیرا نیز برخی به اصطلاح رسانه‌ها با درج تیتر‌های انحرافی از شرایط دریافت وام ازدواج دوم سخن گفته‌اند. این در شرایطی است که این خبر از اساس واقعیت ندارد.

به گزارش «زی‌سان»، وام ازدواج را هر فرد می‌تواند تنها یک بار بگیرد. تنها شرایطی که یک فرد می‌تواند وام ازدواج را در ازدواج‌های دوم یا سوم خود بگیرد این سات که قبل‌تر یعنی در ازدواج‌های سابق این وام را دریافت نکرده باشد. 

از آنجایی که برای گرفتن وام ازدواج هر فرد فقط یک بار می‌تواند از تسهیلات وام ازدواج استفاده کند و گرفتن این وام ربطی به آن ندارد که در ازدواج چندم به گرفتن آن اقدام می‌کند. اما در بعضی شرایط یعنی ازدواج اول آنها از سال ۸۷ به قبل باشد میتواند برای گرفتن وام اقدام کند.

بنابراین می‌توان صورت مساله را شفاف دانست و تیتر‌های دریافت وام ازدواج دوم برای دومین نوبت را بیشتر تلاش برای گرفتن کلیک از مخاطبان ارزیابی کرد.

 

tags # وام ازدواج سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • آیا دریافت وام ازدواج دوم واقعیت دارد؟ / آیا دو بار می‌توان وام ازدواج گرفت؟ 
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر