Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@04:36:41 GMT

واشنگتن آماده مذاکره با کره شمالی است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۶۲۳۷

واشنگتن آماده مذاکره با کره شمالی است

خبرگزاری میزان- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلاک کرد که علیرغم تشدید فشار علیه کره شمالی، آمریکا متمایل به برگزاری مذاکرات با این کشور است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که علیرغم تشدید فشار علیه کره شمالی، آمریکا متمایل به برگزاری مذاکرات با این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«هیتر نوئرت» در جمع خبرنگاران گفت: کمپین فشار حداکثری علیه کره شمالی ادامه می‌یابد اما اگر آنها خواهان مذاکره هستند ما مذاکره می‌کنیم.

این اظهارات نوئرت در حالی مطرح می‌شود که سخنگوی رئیس جمهور کره جنوبی روز گذشته اعلام کرد که مقامات آمریکا در دیدار با «مون جائه-این» در حاشیه المپیک زمستانی «پیونگ‌چانگ»، نشانه‌هایی مبنی بر آمادگی خود برای مذاکراه با کره شمالی ابراز کرده بودند.

بر اساس گزارش واشنگتن‎پست، جیمز متیس در دیدار خود با رئیس جمهور کره جنوبی در حاشیه المپیک زمستانی «پیونگ‌چانگ» درباره «استراتژی پس از المپیک» با وی به توافق رسیده است که این استراتژی شامل «فشار حداکثری و تعامل همزمان» است.

واشنگتن پست به نقل از جیمز متیس نوشت: تا زمانی که آنها اقدامی انجام ندهند که به اعتقاد ائتلاف گام مهمی در زمینه خلع سلاح هسته‌ای باشد هیچ فشاری کاسته نخواهد شد اما اگر می‌خواهند مذاکره کنند ما آماده مذاکره هستیم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالیوان: واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند

مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که کشورش طی روز‌های آتی تحریم‌های جدید علیه ایران وضع خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که واشنگتن طی روز‌های آتی تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع خواهد کرد.

طبق گزارش رویترز، وی گفت: این تحریم‌ها برنامه موشکی، پهپادی ونهاد‌های حامی سپاه و وزارت دفاع ایران را شامل می‌شود.

سالیوان خاطرنشان کرد: توقع داریم شرکا و هم‌پیمانانمان نیز از طرف خود تحریم‌هایی علیه ایران وضع کنند.

این مقام آمریکایی همچنین گفت:به تقویت پدافند هوایی و موشکی خود در خاورمیانه به منظور مقابله با قدرت موشکی و پهپادی ایران ادامه می‌دهیم.

وبگاه خبری آکسیوس نیز روز سه شنبه به نقل از یک مقام آمریکایی درباره حمله رژیم صهیونیستی به ایران گزارش کرد: ارزیابی ما این است که ایران به هر حمله بزرگ و اعلام شده اسرائیل به خاک خود پاسخ خواهد داد.

همچنین یک مقام آمریکایی به شبکه خبری الجزیره گفت: ما از اسرائیلی‌ها می‌خواهیم که به پیامد‌های استراتژیک حمله به ایران فکر کنند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از یک منبع آگاه گزارش کرد وزیران کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از وی خواستند در پاسخ به حمله ایران درنگ کند و منتظر تشکیل ائتلافی در منطقه علیه ایران باشد.

این منبع گفت فشار‌های بین‌المللی زیادی بر رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود تا از پاسخ به ایران جلوگیری شود.

منبع مذکور در ادامه اعلام کرد: ابتکاری برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران به عنوان جایگزینی برای پاسخ اسرائیل مطرح شده است.

ایران، شامگاه شنبه، عملیات «وعده صادق» را علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولگری ایران در دمشق اجرا کرد. ایران این حمله را حق مشروع خود برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه علیه منافع خود و در چارچوب منشور ۵۱ سازمان ملل دانسته است.

«سرلشکر محمد باقری» رییس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هشدار داده «چنانچه رژیم صهیونیستی اقدامی علیه جمهوری اسلامی چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در کشور سوریه و جای دیگری انجام دهد، عملیات بزرگتری انجام خواهد شد».

دیگر خبرها

  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • سالیوان: واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح