Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@03:38:40 GMT

یکدلی شیعه و سنی ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۶۲۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ روزنامه جام جم به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران کنگره شهدای سیستان و بلوچستان پرداخت و تیتر «شیعه و سنی ایران در دشوارترین میدان‌ها کنار یکدیگرند» را برگزید و نوشت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به علاقه عمیق خود به مردم سیستان و بلوچستان، مردم بلوچ را گرم، صمیمی، با صفا و با استعداد و مردم سیستان را از لحاظ گذشته تاریخی در بین همه اقوام ایرانی، کم‌نظیر و درخشان توصیف و خاطرنشان کردند: با وجود این استعداد‌های سرشار، در دوران قاجار و پهلوی به مردم سیستان و بلوچستان بی‌اعتنایی می‌شد و همین موجب شد استعداد‌های مردم بروز نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان خدمات انجام‌شده را در این منطقه در سال‌های پس از انقلاب نشانه محبت دو طرفه مردم و نظام دانستند و با اشاره به نیاز‌های مطرح شده از جانب استاندار در این دیدار افزودند: نیاز‌های مردم استان همچون آب‌شیرین‌کن و خط آهن را باید از طریق مسؤولان ارشد دولتی به‌طور جدی دنبال کنید و با میدان آوردن بخش خصوصی، استفاده از منابع صندوق توسعه ملی نیز امکان‌پذیر خواهد شد.

روزنامه آفتاب یزد به سخنان رئیس جمهور در مراسم ۲۲ بهمن پرداخت و تیتر «باید سختگیری و دخالت‌ها در زندگی مردم کم شود» را برگزید.

روزنامه ابتکار «همه شواهد خودکشی سیدامامی» را تیتر کرد.

روزنامه اعتماد «خطیب اعتدال» را تیتر کرد و نوشت: با حکم رهبر معظم انقلاب، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران شد.

روزنامه اطلاعات به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران همایش شهدای سیستان و بلوچستان اشاره و «ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل جاهلیت مدرن مرهون فداکاری مردم است» را تیتر کرد.
این روزنامه همچنین به سخنان رئیس جمهور در ۲۲ بهمن اشاره کرد کرد و «رئیس جمهوری: باید دخالت در زندگی مردم کشور کم شود» را تیتر زد.

روزنامه ایران به سخنان رئیس جمهور در نشست مشترک استانداران، وزرا، رؤسای سازمان‌های اقتصادی و مدیران مؤسسات مالی و اعتباری پرداخت و تیتر «رئیس جمهوری مسؤول اجرای قانون اساسی است» را برگزید و نوشت: همه قوا و نهاد‌ها باید در این زمینه کمک کنند.
این روزنامه همچنین «گرد و خاک در اهواز ۶۰ برابر حد مجاز» را تیتر زد.

روزنامه تجارت به تصمیم کابینه برای تسهیل اشتغالزائی اشاره «دولت عهده دار سهم بیمه کارفرمایان» را تیتر کرد.

روزنامه تفاهم به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار دست اندرکاران همایش شهدای استان سیستان و بلوچستان پرداخت و «شیعه و سنی در جمهوری اسلامی در دشوارترین میدان‌ها کنار یکدیگرند» را تیتر زد.
این روزنامه همچنین به سخنان معاون اقتصادی رئیس جمهور اشاره کرد و تیتر «چهار گام دولت برای اجرای برنامه بازآفرینی شهری» را برگزید.

روزنامه جوان «دوربین محیط زیست جاسوسان فعالیت موشکی را ضبط می‌کرد» را تیتر کرد.

روزنامه جمهوری اسلامی به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار دست اندرکاران همایش شهدای استان سیستان و بلوچستان پرداخت و تیتر «زندگی برادرانه شیعه و سنی در ایران مظهر وحدت اسلامی است» را برگزید.
این روزنامه همچنین از قول رئیس جمهور «قانون اساسی کشور ظرفیت جلب رضایت مردم را دارد» تیتر کرد.

روزنامه رسالت نیز از قول مقام معظم رهبری «شیعه و سنی در دشوارترین میدان‌ها کنار یکدیگرند» را تیتر زد و نوشت: مظهرکامل ایمان راسخ شهیدان و ایثارگران هستند.

روزنامه شرق نوشت: سخنگوی دولت درباره رخداد زندان‌ها نوشت و «رئیس جمهوری پیگیری می‌کند» را تیتر کرد.

روزنامه شروع از قول رئیس جمهور «تورم، تک رقمی می‌ماند» را تیتر کرد.

روزنامه شهروند به سخنان رئیس جمهور در نشست استانداران و رؤسای سازمان‌های اقتصادی اشاره کرد و «مسؤولی که امید ندارد، برود» را تیتر زد.
این روزنامه همچنین «فراتر از تحمل» را تیتر کرد و درباره گرد و غبار خوزستان نوشت.

روزنامه صدای اصلاحات از قول مقام معظم رهبری «سیستان و بلوچستان مظهر وحدت شیعه و سنی برای دنیاست» را تیتر زد.

روزنامه قانون «فرمان بازسازی دیار رستم» را تیتر کرد و نوشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش مسؤولان برای بهبود وضعیت سیستان و بلوچستان را خواستار شدند.
این روزنامه همچنین به همایش بین المللی ۳ روزه بازسازی عراق با حضور شخصیت‌های مختلف جهان در کویت پرداخت و «همگرایی جهانی برای بازسازی عراق» را تیتر کرد.

روزنامه کیهان از قول دادستان تهران تیتر «جزئیات تکان دهنده یک پرونده جاسوسی موشکی در پوشش حفاظت از یوز ایرانی» را برگزید.
این روزنامه همچنین به دیدار مقام معظم رهبری با دست اندرکاران همایش شهدای سیستان و بلوچستان اشاره کرد و تیتر «رهبر انقلاب: شیعه و سنی در جمهوری اسلامی در دشوارترین میدان‌ها کنار یکدیگرند» را برگزید.

روزنامه مردم سالاری «اقتصاد کشور در برابر طوفان دلار و سکه» را تیتر زد.
این روزنامه همچنین به آلودگی هوا در اهواز پرداخت و «غلظت گرد و غبار اهواز به ۶۰ برابر حد مجاز رسید» را تیتر کرد.

روزنامه همشهری از قول روحانی نوشت: «مدیرانی که امید و نشاط ندارند، بروند».

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌- دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «افشاگری درباره معامله‌ای جنجالی»، روزنامه زاینده‌رود با تیتر «آمار همچنان بر مدار کاهش» روزنامه شهرآرا با تیتر «دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد» و روزنامه نقدحال با تیتر «گناه شسته شده جای ثواب را نگرفت» منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌- دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان