Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@11:30:14 GMT

دستان برانکو در نیمکت ذخیره‌ها باز است

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۶۲۶۲

دستان برانکو در نیمکت ذخیره‌ها باز است

محمود کلهر در خصوص بازی پرسپولیس و نسف قارشی گفت: بازی فوق‌العاده زیبا و عالی از تیم پرسپولیس شاهد بودیم البته تیم ازبکستانی تیم پرقدرت و بزرگی نبود و پرسپولیس از نقاط ضعف حریف به درستی استفاده کرد و توانست ۳ گل بزند.

وی در ادامه افزود: کار تیمی پرسپولیس بسیار خوب و هماهنگ بود و اجازه نفوذ به بازیکنان ازبکی داده نمی‌شد البته پرسپولیس در ادامه بازی‌ها نیاز به بازیکن هافبک وسط نفوذی دارد تا بهتر حمله کند و گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید گفت که دفاع پرسپولیس در این بازی خوب و کم اشتباه ظاهر شد و منجر به این شد تا دروازه پرسپولیس بسته بماند در واقع تیم نسف قارشی در این بازی به زانو درآمد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: دستان برانکو در نیمکت ذخیره‌ها باز است و می‌تواند در بازی‌های آینده از کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان و بشار رسن استفاده کند و بازی‌های خود را بهتر پشت سر بگذارد.

کلهر در ادامه اظهار داشت: پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا رادارد به شرط آنکه بهترین نفرات در تیم حاضر باشند و این تیم بدون عیب و نقص بازی‌ها را پیش ببرد.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس به احتمال ۹۵ درصد قهرمان لیگ برتر است و شاگردان برانکو می‌توانند با ایجاد اختلاف امتیاز زیاد و رکورد بی نظیر از خود قهرمان لیگ برتر شوند. برانکو ابتدا باید به فکر قهرمانی در لیگ برتر باشد و در ادامه تمرکز خود را در لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار

باشگاه پرسپولیس بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویه‌را برای ادامه هدایت این تیم را به زمان دیگری موکول کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه میهمان نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال است که نتیجه این تیم در دو بازی اخیر باعث تغییر نظر مشاوران ورزشی مالکان جدید باشگاه شده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد به سرمربی برزیلی را مطرح کرده بود حالا باید منتظر تصمیم‌گیری نهایی مالکان باشگاه در این خصوص باشد.

حذف این تیم با پذیرش شکست مقابل آلومینیوم اراک از رقابت‌های جام حذفی و تساوی بدون گل مقابل سپاهان اصفهان در لیگ برتر باعث شده تا نسبت به ادامه همکاری با آنها تردیدهای به وجود بیاید. از این رو مدیران باشگاه و همچنین مدیران تأثیرگذار در کنسرسیوم بانکی که عمده سهام باشگاه را خریداری کرده‌اند منتظر نتیجه بازی‌های پیش روی پرسپولیس در یکی دو هفته آینده هستند تا درباره ادامه همکاری با ویه‌را تصمیم‌گیری کنند.

سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت هم قرار بود پیشنهاد نهایی به همراه برنامه‌های خود را پس از بازی با سپاهان به درویش ارائه دهد که هنوز این امر محقق نشده است.

باید دید آیا پرسپولیس موفق به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران و ادامه حضور در کورس قهرمانی با استقلال در فصل جاری لیگ برتر خواهد شد یا ویه‌را با هر نتیجه‌ای جز پیروزی باید بار دیگر با فشار منتقدان خود برای ادامه هدایت سرخپوشان روبرو شود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال