Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@08:22:59 GMT

آغاز به کار بیمارستان تک تخصصی حراجی چشم

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۶۴۱۹

آغاز به کار بیمارستان تک تخصصی حراجی چشم

قاسم کاوه سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، از آغاز بکار بیمارستان تک تخصصی حراجی چشم یادبود ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در بیمارستان کوثر سنندج خبر داد.

وی گفت: این طرح در راستای برنامه‌های محرومیت زدایی سپاه بیت المقدس در سنندج در حال برگزاری می‌باشد.

کاوه با بیان اینکه طی هماهنگی‌های اولیه با بیمارستان کوثر تعداد ۲۰۰ نفر توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دهگلان شناسایی و در حال حاضر توسط پزشکان متخصص بسیجی ویزیت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بیمارستان تک تخصصی چشم پزشکی یادبود ۵۴۰۰ شهید استان کردستان به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان کوثر سنندج با ارائه‌ی خدمات تخصصی چشم پزشکی به مردم محروم و مناطق کم برخوردار برپا شده است.

سرپرست سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان اظهار داشت: خدمت به مردم در مناطق محروم از اهدافی است که بسیج جامعه پزشکی با افتخار در این حوزه گام‌های موثر و ارزشمندی برداشته و منشاء خدمات دهی به مردم بوده است.

کاوه در پایان گفت: از این تعداد ۶۰ نفر برای انجام عمل جراحی کاندیدا شده و در مسیر مراحل عمل جراحی قرار گرفتند.

لازم به ذکر است کلیه‌ی خدمات ارائه شده از قبیل: غربالگری اولیه، ویزیت تخصصی، ارائه دارو، عمل جراحی کلیه‌ی اقدامات پیش نیاز عمل جراحی از قبیل: ویزیت متخصص قلب، ویزیت متخصص بیهوشی، انجام آزمایش‌های لازم، انجام گرافی‌ها و بستری شدن بصورت کاملا رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی استان کردستان انجام گرفته است.

انتهای پیام/۷۷۲۷

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود کلاه‌دوزان ظهر دوشنبه در آئین اعزام دانشجویان به اردوهای جهادی اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی زمینه ساز ارائه خدمات به مردم مناطق محروم روستایی و دورافتاده است امروز اعزام این اردو در استان آغاز شده است.

وی بیان کرد: در این اردوی جهادی که ویژه دانشجویان دانشگاه‌های کردستان است ۲۵۰ دانشجو به منطقه محروم ژاورود در سروآباد اعزام می‌شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: اردوی جهادی با محوریت بسیج دانشجویی برگزار شده و به روستاهایی به دسترسی به امکانات برای آنها دشوار است انجام می‌شود.

کلاه‌دوزان اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی در حوزه بهداشت و درمان در دورترین نقاط روستایی استان نیز به مردم خدمات ارائه داده و در قالب این اردوها زمینه خدمت بیش از پیش به مردم را فراهم می‌آورد.

گفتنی است؛ ۲۵۰ نفر از دانشجویان استان کردستان امروز ۲۷ فروردین در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی و نماینده ولی فقیه در استان به اردوی یک هفته‌ای سروآباد برای ارائه خدمت به مناطق محروم این شهرستان در حوزه‌های مختلف اعزام شدند.

دانشجویان علوم پزشکی در حوزه بهداشت و درمان پیشتاز این اردوی جهادی هستند.

کد خبر 6078859

دیگر خبرها

  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • روایتی دست اول از عمل جراحی رهبر انقلاب
  • روایتی دست اول از عمل جراحی پروستات رهبر انقلاب | هدیه گران قیمتی که رهبری پس دادند چون... | رهبر انقلاب کوهپیمایی و پیاده‌روی روزانه دارند؟
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • فرصت جدید تکمیل مدارک آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد
  • انجام اولین عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان
  • تلاش خود را برای حمایت خیران در تجهیز بیمارستان تخصصی ارتش انجام می دهیم
  • جراحی نادر در شیراز؛ عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر
  • جراحی نادر در بیمارستان نمازی /عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر
  • جراحی نادر در شیراز / عمل جنین دارای نارسایی قلبی در رحم مادر