Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار فیروزکوه گفت: با رفع مشکلات ۱۱ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی در این شهرستان برای ۴۲۵۶ نفر اشتغال مستقیم و ۱۱ هزار نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود. ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، نورالله طاهری امروزر در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران، شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی استاندار، محمد امامی امین معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار و دیگر اعضای کارگروه برگزار شد اظهار داشت: از حدود 16 پروژه در شهرستان فیروزکوه 10 پروژه در جلسات مختلف مطرح و مشکلات آن احصاء شده است تا به نتیجه مطلوب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امید است با همکاری بیشتر دستگاه‌های مختلف و ارائه مجوزهای لازم و افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها بتوان برای 4256 نفر اشتغال مستقیم و 11 هزار نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرد.

پروژه راه‌اندازی محصولات کشاورزی ارگانیک برای 3 هزار نفر شغل ایجاد می‌کند

فرماندار فیروزکوه با اشاره به پروژه‌ احداث محصولات کشاورزی ارگانیک تصریح کرد: با رفع مشکلات این واحد برای حدود 3 هزار نفر اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود، از اینرو باید برای تأمین آب این واحدها که عمده مشکل آن‌ها محسوب می‌شود تلاش بیشتری کرد که امید  با همکاری شرکت آب و فاضلاب 15 لیتر از جمع تخصیص‌های قبلی لحاظ شود تا زمینه پیشرفت پروژه فراهم شود.

مشکل تخصیص آب پروژه ریخته‌گری فیروزکوه ظرف یک ماه آینده حل شود

طاهری همچنین با اشاره به پروژه‌ تولید ظروف یک بار مصرف و دمنوش افزود: مشکل این پروژه تغییر نام و بدهی مسئول قبلی این شرکت است که از حدود یک سال گذشته مکاتبات آن انجام شده اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.

وی عنوان کرد: شرکت دیگر در زمینه ریخته‌گری است که سال‌ها در فیروزکوه فعالیت دارد، اما به دلیل آلودگی محیط‌زیست باید به محل دیگری منتقل شود، در حال حاضر نیز زمین آن گرفته شده منتهی مشکل آب دارد، که چاهی هم حفر شده ولی مجوز بهره‌برداری می‌خواهد که علی‌رغم گذشت یک سال این مشکل حل نشده است که بنا به دستور استاندار باید ظرف یک ماه آینده مشکل آب این شرکت حل شود.

نمایشگاه دائمی توانمندی‌های روستایی در حریم 138 متر ایجاد شود

فرماندار فیروزکوه در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه احداث ناحیه صنعتی در زمینه صنایع تبدیلی، غذایی، کشاورزی و ایجاد نمایشگاه دائمی توانمندی‌های روستایی اشاره کرد و گفت: بنا شده این نمایشگاه در محل مسیر راه فیروزکوه در مسیر حریم 138 متر ایجاد شود.

طاهری اظهار داشت: به دلیل اینکه این پروژه در حریم جاده قرار دارد مصوب شده است که به خارج از حریم انتقال داده شود، در صورتی که برای ایجاد نمایشگاه در این حریم نباید مشکلی وجود داشته باشد.

تقلیل تعرفه آب پروژه اجرای طرح پرورش گل محمدی در فیروزکوه مصوب شد

وی بیان کرد: با دستور استاندار مصوب شد که مدیرکل راهداری همراه فرماندار بازدیدی از وضعیت این منطقه داشته باشند تا به نتیجه مطلوب برسد، ضمن اینکه در مورد اجرای طرح پرورش گل محمدی نیز مصوب شده که با تقلیل تعرفه پرداخت نیز موافقت شود.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به نیاز 160 لیتری آب شهرک صنعتی 1 و 2 فیروزکوه اظهار داشت: 160 لیتر آب برای شهرک صنعتی 1 و 2  نیاز داریم که 60 لیتر آن تأمین شده منتهی 100 لیتر برای بهره‌برداری شهرک صنعتی 2 نیاز  است.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه تأمین آب صنعتی نیاز به همکاری بیشتری داریم، از اینرو جهت افزایش سهم از سد نمرود نیز قرار شد که با انجام برخی اقدامات آب صنعتی را افزایش دهیم که تاکنون محقق نشده است، ضمن اینکه در کمیته برنامه‌ریزی استان نیز شعاع 120 کیلومتری برای حریم شهرک صنعتی مطرح شده است.

انتهای پیام/م

R7840/P1486/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۶۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفت: در این ۲ سال دولت سیزدهم رشد تولیدات نساجی ۱۸ درصد رشد کرد و این صنعت در نمایشگاه چین نیز توانست ثبت سفارش‌های متعددی را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محمدمهدی برادران امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از واحد نساجی دسترنج رضابافت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تکمیل ۲۰۰۰ طرح منتخب و بزرگ صنعتی در سطح کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد ۸۰ طرح بزرگ متعلق به استان قزوین است.

وی از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی در بخش طرح‌های صنعتی منتخب استان قزوین خبر داد و افزدد: از مجموع طرح‌های منتخب کشوری ۱۰۰۰ واحد تولید، هم هم‌اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش شده تا هرچه سریع‌تر تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه رکورد اشتغال صنعتی کشور سال گذشته با تحقق ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار اشتغال‌زایی شکسته شد، بیان کرد: همان‌طور که امروز مشاهده می‌شود، کمبود نیروی کار امروز به یکی از چالش‌های اصلی واحدهای تولیدی منجر شده و خوشبختانه نیروهای کارگری ما در سال جاری علاوه بر دریافت حقوق توانستند به اشتغال پایدار دست یابند.

برادران اضافه کرد: ما به تازگی خودکفایی صنعت شوینده را جشن گرفتیم و در آینده نزدیک نیز خودکفایی صنعت پلی استر و نخ را جشن خواهیم گرفت، تا جایی که تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی شده تا در صنایع مختلف جشن خودکفایی داشته باشیم.

وی با اشاره به توسعه صنعت نساجی ادامه داد: بسیاری معتقد بودند که صنایع نساجی ما فرسوده شده و اگر سرپا بماند دستاورد بزرگی است، اما همه مشاهده کردید که در این ۲ سال دولت سیزدهم رشد تولیدات نساجی ۱۸ درصد رشد کرد و این صنعت در نمایشگاه چین نیز توانست ثبت سفارش‌های متعددی را داشته باشد.

معاون وزیر صمت یادآور شد: صنعت نساجی امروز بیش از هرچیز به رقابت با محصولات خارجی نیاز دارد تا بتوانیم میزان قاچاق در حوزه پوشاک را کاهش دهیم، ضمن اینکه شرکت‌های خوبی در حوزه تحقیق و توسعه پروانه دریافت کرده و در حوزه دانش بنیان نیز اقدامات خوبی شده است.

کد خبر 747033

دیگر خبرها

  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند