Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از برگزاری جلسه فوق‌العاده در دفتر رئیس مجلس امروز عصر ساعت 18 خبر داد.

وی با اشاره به تجمع اعتراضی صبح امروز نمایندگان استان خوزستان در جایگاه هیئت رئیسه مجلس به دلیل مشکلات گرد و غبار این استان گفت: بنده صبح اصرار داشتم تا جلسه‌ای اضطراری همان زمان با ارگان‌ها و وزارتخانه های مربوطه تشکیل شود که با موافقت لاریجانی این نشست امروز عصر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شادگان بیان کرد: این نشست با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، رئیس سازمان محیط زیست، اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان و اعضای کمیسیون تلفیق برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در این نشست به دنبال یک راهکار اجرایی سریع هستیم، گفت: برنامه‌های طولانی مدت درباره مواجهه با گرد و غبار در استان خوزستان وجود دارد، اما معتقدیم که راهکارهای طولانی نتیجه سریعی نخواهد داشت، لذا با توجه به مشکل حاد کنونی باید راه‌کارهای سریع‌الوصول مد نظر قرار گیرد.

ناصریِ نژاد با بیان اینکه تنها بحث افزایش بودجه مقابله با ریزدگردها در استان خوزستان مطرح نیست، افزود: باید مدیریت بحران در سطح کلان کشور تصمیمات سریعی همانند برخورد با آثار زلزله و موارد این چنینی اکنون انجام دهد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان همچنین تاکید کرد: بند مربوط به بودجه مقابله با ریزگردها در استان خوزستان هم امروز در جلسه صبح مجلس به کمیسیون تلفیق برای بررسی بیشتر و اتخاذ راهکار مناسب و سریع‌الوصول در بودجه 97 ارجاع شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۶۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول پنج لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به منابع را تصویب کردند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم لایحه بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان