Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان و اسطوره باشگاه رم می‌گوید که بعید می‌داند اختلافش با سرمربی سابق خود در جالوروسی هرگز حل و فصل شود. ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانچسکو توتی می‌گوید انتظار ندارد که روزی ماجرای جنجالی اختلافات میان او و لوچانو اسپالتی خاتمه پیدا کند.

نیمکت‌نشینی‌های مکرر توتی 40 ساله در آخرین فصل بازیگری‌اش موجب شد که انتقادات فراوانی از اسپالتی صورت بگیرد و با وجود اینکه این مرد ایتالیایی در پایان فصل گذشته جالوروسی را ترک کرد تا به اینتر برود از جنجال‌سازی رسانه‌ها درباره رابطه او و توتی خلاص شود، این داستان همچنان ادامه دارد و ظاهراً خود توتی هم بدش نمی‌آید که این داستان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان سابق رم درباره داستان اختلافاتش با اسپالتی به شبکه اسکای اسپورت گفت: هرگز در خصوص اسپالتی شفاف‌سازی صورت نگرفته و نخواهد گرفت. من هم ترجیح داده‌ام که حرفه‌ام را به شیوه‌ای متفاوت به پایان اتمام برسانم. اگر جای او بودم، اختلافاتم را با بازیکنم، نه فقط با آن بازیکن بلکه با تمام افراد به شیوه‌ای متفاوت حل می‌کردم. من با اسپالتی صحبت کرده‌ام و طرز تفکرمان را برای هم روشن کردیم. به هر حال من توانستم این گام را برای تبدیل شدن از بازیکن رم بودن به مدیریت این تیم بردارم و این کار را هم با روحیه‌ای مناسب انجام دادم، با هارمونی، هوشمندی و پختگی. من در زمین بازی بزرگ شده‌ام و در آن هم خواهم مُرد.

توتی ادامه داد: فکر نمی‌کنم که بعد از این یک توتی دیگر باشد که بتواند به اندازه من در این تیم دوام بیاورد. فوتبال الان دیگر بیشتر شبیه یک تجارت است و برای بازیکنان جوان سخت است که مانند من و دانیله دروسی تمام عمرشان در یک تیم بمانند. دیدن چنین اتفاقاتی غیرممکن است. علاوه بر این، در گذشته تمرکز بیشتری روی پرورش استعدادهای جوان و آینده‌دار ایتالیایی بود تا کشف پدیده برزیلی، آرژانتینی یا آمریکای جنوبی بعدی.

جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم از سوی هواداران به خاطر فروش بهترین بازیکنان این تیم در فصول اخیر بارها مورد انتقاد واقع شده است و توتی هم در این خصوص ابراز نگرانی کرد. ستاره سابق تیم ملی ایتالیا گفت: اگر دست من بود، هر چه داشتم و نداشتم خرج می‌کردم که بهترین بازیکنان دنیا را به رم بیاورم چون شما برای بردن جام نیاز به بهترین بازیکنان موجود دارید. من همیشه این را گفته‌ام و هرگز نظرم عوض نمی‌شود. با این حال، من آن کسی نیستم که دخل و خرج باشگاه را مدیریت می‌کند. این رئیس است که تصمیم‌گیری می‌کند. رئیس بودجه را تعیین می‌کند و بر اساس آن بودجه ما باید تیم را بسازیم.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوچانو اسپالتی آ اس رم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است.   مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.   به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.   مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • شویگو: روسیه هرگز ناتو را تهدید نکرده است
  • موضوع غصب و فروش زمین فلسطینیان
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش در بین عمو‌های فیتیله‌ای‌ روشن شد!
  • اختلاف میان عمو‌های فیتیله‌ای با مجید قناد عمو قناد
  • اختلاف نظر مدیران بارسلونا بر سر ژاوی؛ لاپورتا رأی هیئت مدیره را نادیده گرفت!