Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد اسماعیل اکبری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این بیماری در کشور ما در مراحل پیشرفته‌تر نسبت به سایر کشور‌ها تشخیص داده می‌شود که باید تلاش بیشتری شود تا این بیماری در مراحل اولیه تشخیص داده شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی با اشاره به علائم این بیماری گفت: ترشحات غیر طبیعی از سینه، توده در سینه و هر نوع فرو رفتگی و تغییر در ظاهر سینه از علائم مهم این بیماری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبری افزود: معاینات خود زنان مقابل آینه و بالابردن دست به منظور مشاهده هر نوع تغییر، مهم‌ترین و کاربردی‌ترین معاینه در تشخیص زودهنگام این بیماری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سیزدهمین همایش سرطان سینه گفت: مراجعه به ماما‌ها و بهیاران و پزشکان عمومی از اقدامات اولیه در تشخیص این بیماری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صحبت‌های جالب جواد رضویان درباره چند اصطلاح قمی (فیلم) خوانندگی اختصاصی و جالب یوسف صیادی برای حامد آهنگی (فیلم) بنسو سورال از تجربه بازی در «مست عشق» می گوید (فیلم)

دیگر خبرها

  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • شایع ترین نوع سرطان در استان
  • ۶ علامت مهم حمله قبلی را بشناسید
  • تشخیص زودهنگام سرطان سینه این بار با طراحی یک حسگر
  • تشخیص سرطان و بافت‌های بیماری‌زا با مواد رادیواکتیو توسط محققان کشور
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم