Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@04:10:14 GMT

تشکیل اولین مجمع «والدین تهران» در اسفندماه

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۷۴۷۳

تشکیل اولین مجمع «والدین تهران» در اسفندماه

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا کامیاب صدری ، با بیان اینکه انتخابات شوراهای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان مناطق در سال 95 انجام و آذرماه جاری نیز شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران تشکیل شد.

وی افزود: با تشکیل مجمع والدین، شوراهای مناطق با یکدیگر تعامل پیدا می‌کنند و در قالب کارگروه‌ها و کمیسیون‌های مشخص شده انتظارات خود را از نهادهای ذیربط پیگیری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از اهداف مجمع والدین تهران ساماندهی مشارکت اولیاء در امور مدرسه است.

رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران همچنین از گردهمایی مدرسان آموزش خانواده شهر تهران در روز 30 بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: تحلیل انیمیشن و تفکر خلاق، موضوعات این گردهمایی هستند و از اساتید برتر حوزه و دانشگاه برای آموزش و سخنرانی در این گردهمایی دعوت کرده‌ایم.

صدری با اشاره به فعالیت 400 مدرس آموزش خانواده در سطح تهران گفت: در سال جاری آزمون و مصاحبه‌ای برگزار و 120 مدرس جدید به مجموعه مدرسان آموزش خانواده افزوده شد. ماه گذشته کارگاه چهار روزه‌ای برای این مدرسان برگزار و آنها 38 ساعت تحت آموزش قرار گرفتند تا برای انجام ماموریت خود آماده شوند.

وی افزود: مهارت های ارتباطی خانه و مدرسه،‌ آسیب‌های اجتماعی شایع در تهران، اختلالات یادگیری در سنین نوجوانی و کودکی، مهارتهای فرزندپروری، رویکردها و فنون تدریس تربیت جنسی کودکان، سواد رسانه‌ای و فضای مجازی، خانواد سالم و کارکردهای آن از جمله سرفصل های آموزشی این کارگاه چهارروزه بود.
706

رئیس انجمن اولیاء و مربیان شهر تهران کامیاب صدری آسیب‌های اجتماعی سواد رسانه‌ای و فضای مجازی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی صبح سه شنبه در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می دهد.

مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.

مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

کد خبر 6086356

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • نقش مهم حمایت والدین در سلامت روانی و احساسی فرزندان
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • مجمع خیران مشارکتی طرح‌های محیط زیستی در ۳۱ استان کشور تشکیل می‌شود
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی