Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@20:48:35 GMT

دروغ بزرگ بازیکن پیشین پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۷۵۰۷

دروغ بزرگ بازیکن پیشین پرسپولیس

یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس به تازگی حرفی به زبان آورده که عجیب به نظر می رسد.

به گزارش مشرق، آنتونی گولچ بازیکن دو ملیتی پرسپولیس در فصل قبل بود که چند هفته ای در تهران ماند اما بدون اینکه حتی یک دقیقه برای این تیم به میدان برود، ایران را ترک کرد.

 

او سپس با شکایت به فیفا توانست علیه باشگاه، حکم سنگینی بگیرد و پرسپولیس را محکوم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا گولچ به تازگی در مصاحبه هایش، دروغ بزرگی گفته و اعلام کرده در ایران دچار یک بیماری  شد که این بیماری فقط در ایران وجود دارد و مجبور شد از این کشور خارج شود چون کسی به وضعیت این بازیکن توجهی نمی کرد.
این در حالی است که همان زمان می گفتند گولچ یک سرماخوردگی ساده دارد و ظرف سه یا چهار روز بهبود پیدا می‌کند.
به گفته نزدیکان به تیم در آن زمان، گولچ ترجیح می داد در بازی ها و تمرینات به بهانه مصدومیت شرکت نکند تا زودتر به پول برسد یا بدون هیچ مشکلی ایران با فسخ قرارداد، ترک کند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان و پذیرای سپاهان اصفهان بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوب بدون گل خاتمه پیدا کرد و این در حالی است که سرخپوشان پایتخت نشین هنوز در ورزشگاه آزادی متحمل شکست نشده‌اند.

پرسپولیس در سیزده بازی لیگ برتری خود، 9 برد و 4 تساوی کسب کرده است که آماری قابل توجه در ورزشگاه آزادی و بازی‌های خانگی این تیم محسوب می‌شود. این در حالی است که با در نظر گرفتن بازی‌های داخل خانه، استقلال هم با 10 برد و 2 تساوی هنوز در ورزشگاه ازادی بدون شکست باشد تا بدین ترتیب، این استادیوم تنها زمینی باشد که در لیگ بیست و سوم، میزبان‌هایش در آن شکست نخورده‌اند.

شاگردان اوسمار در ادامه لیگ، 2 بازی خانگی دیگر برابر استقلال خوزستان و مس رفسنجان خواهند داشت و سه بازی دیگرشان مقابل هوادار، نساجی و شمس آذر در خارج از تهران برگزار خواهد شد که می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها با دردسرهای متفاوتی همراه شود.

دیگر خبرها

  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • عکس/ مرد سال آسیا در خانه کعبه
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • واکنش کاربران به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟