Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@08:34:33 GMT

حاشیه جاده سپیدان به شیراز پاکسازی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۷۸۶۹

حاشیه جاده سپیدان به شیراز پاکسازی می شود

بخشدار مرکزی سپیدان گفت : در راستای ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک و مشارکت شهروندان در حفاظت محیط زیست جاده ایی بخشی از محور پر تردد سپیدانشیراز پاکسازی خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛قاسم پاک نژاد بخشدار بخش مرکزی سپیدان  در گفتگو با خبرنگار ما افزود :در راستای ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک و مشارکت شهروندان در حفاظت محیط زیست جاده ایی بخشی از محور پر تردد سپیدان – شیراز با همکاری دستگاه های اجرایی وخدماتی و باحضور دوستداران محیط زیست ،جمعه چهارم اسفندماه سال جاری از زباله پاکسازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی اجرای طرح جمع آوری زباله و پاکسازی حاشیه محورسپیدان-شیراز به ریاست قاسم پاک نژاد بخشدار بخش مرکزی وبا حضور شیخی بخشدار بخش همایجان،انصاری رئیس راهداری وحمل نقل سپیدان،مجیدی مسئول بسیج ادارات شهرستان،عارفی دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان وخورشیدی دبیر شورای ترافیک شهرستان در محل فرمانداری سپیدان برگزار شد.

بخشدار بخش مرکزی در این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س)،اظهار داشت:در راستای ارتقاء سطح فرهنگ ترافیک و مشارکت شهروندان در حفاظت محیط زیست جاده ایی بخشی از محور پر تردد سپیدان – شیراز با همکاری دستگاه های اجرایی وخدماتی وهچنین باحضور دوستداران محیط زیست ،جمعه چهارم اسفندماه سال جاری از زباله پاکسازی خواهد شد.

قاسم پاک نژاد بیشترین زباله های موجود در حاشیه این محور ارتباطی را مربوط به اهالی غیربومی بویژه مسافران دانست وافزود:این اقدام نمادین ازسوی مسوولان و دوستداران محیط زیست برای جمع آوری زباله دراین محور در واقع می تواند در ترویج فرهنگ جامعه در حفاظت از محیط زیست بسیاراثرگذارباشد.

وی با ابراز نگرانی از انباشت و پراکندگی زباله در حاشیه محور سپیدان-شیراز، اظهارداشت : وجود زباله در حاشیه این محور پرتردد ،متاسفانه سیمای منطقه را نازیبا کرده است که می بایست تمامی مسوولان نهادهای ذیربط و قشرهای مختلف مردم در امرحفاظت از محیط زیست وپاک سازی این منطقه همکاری همه جانبه داشته باشند.

بخشدار بخش مرکزی در پایان با تاکید بر اینکه برنامه جمع آوری زباله در نقاط مختلف شهرستان باید به فرهنگ تبدیل شود،تصریح کرد:محیط زیست سالم و بدون زباله و طبیعت عاری از آلودگی زیبنده شهرستان گردشگری سپیدان می باشد وباید از یاد نبریم که استفاده از زمین و طبیعت ، امروز برای ما و فردا برای آیندگان است.

در پایان هریک از اعضا حاضر در جلسه نظرات وپیشنهادات خود را در خصوص اجرای این طرح بیان کردند و در پایان تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردید ومقرر شد این طرح در روز جمعه چهارم اسفندماه سال جاری در حاشیه محور سپیدان-شیراز اجرا گردد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • ضرورت ساماندهی پسماندهای پلاستیکی اطراف مجتمع‌های بین‌راهی
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • معضل جدی مدیریت پسماند در گناباد
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی