Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-29@07:07:55 GMT

بانک های روسیه آماده بستن سوئیفت هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۷۸۸۱

بانک های روسیه آماده بستن سوئیفت هستند


معاون نخست وزیر روسیه در پاسخ به تهدیدات غرب علیه بستن سوئیفت روبه بانک های روسی گفت: تمام موسسات مالی و شرکت های روسی آماده خاموش کردن سوئیفت هستند.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از تاس نیوز، «آرکادی دورکوویش» معاون نخست وزیر روسیه گفت: موسسات مالی و شرکت های روسی آماده انجام فعالیت های خود بدون سوئیفت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دورکوویش» تصریح کرد: بدون شک کنار گذاشتن سوئیفت مشکلاتی را برای بانک ها و شرکت ها بوجود می آورد و فعالیت آنها را کاهش خواهد داد. اما وقتی صبحت از تهدید به میان می آید که سوئیفت را به روی روسیه قطع می کنیم، باید بگویم که شرکت های ما هم به لحاظ فنی و هم فیزیکی آماده بستن سوئیفت هستند. معاون نخست وزیر روسیه گفت: مستقر شدن یک سامانه جدید به جای فناوری های قدیمی بمنظور جابجایی اطلاعات و انتقال پول اجتناب ناپذیر است.

این مقام روسی در ادامه گفت: بسته شدن سوئیفت روبه روسیه می تواند تاثیر نامطلوبی بروی شرکت هایی که در آمریکا و اروپا فعالیت می کنند، بگذارد و از طرفی هم یک اقدام احمقانه از سوی شرکای غربی ما تلقی می شود.

 قطع کردن سوئیفت به روی روسیه از سال ۲۰۱۴ میلادی در جریان درگیری روسیه با اوکراین برای در اختیار قرار گرفتن منطقه «کریمه» و ورود آمریکا در این ماجرا کلید خورد که بعداز آن غرب تحریم هایی را علیه مسکو اعمال کرد و اخیرا هم پارلمان اروپا خواهان خارج کردن روسیه از سوئیفت شده است.

البته در سال گذشته میلادی رییس بانک مرکزی روسیه به رییس جمهور روسیه گفته بود که بخش بانکداری تمام شرایط لازم برای عملیات بانک ها را در صورت قطع شدن سوئیفت لحاظ کرده است و ۹۰ درصد از خودپردازهای روسیه آماده پذیرش «سیستم پرداخت میر» به جای مستر کارت و ویزا کارت هستند.

true برچسب ها : ایالات متحده آمریکا روسیه سوئیفت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون بوکس، مسوولان فدراسیون بوکس ایران، برنامه‌های تدوین شده برای آماده‌سازی تیم‌ ملی کشورمان را اجرایی می‌کنند.

بر این اساس، تیم بوکس روسیه، روز ۱۵ فروردین ماه وارد تهران خواهد شد و اردویی‌ به مدت هشت روز با تیم بزرگسالان کشورمان برگزار خواهد کرد.

تیم روسیه با کاروانی ۱۱ نفره شامل هفت بوکسور، ۲ مربی، سرپرست و پزشک وارد تهران می‌شود.

قرار است در این اردو علاوه بر تمرین مشترک، دیدار دوستانه هم بین تیم‌های ایران و روسیه برگزار شود.

تیم ملی بوکس ایران برای حضور در رقابت‌های گزینشی المپیک پاریس که اوایل خردادماه در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شود.

کد خبر 6063696

دیگر خبرها

  • صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی در شبکه بانکی
  • کرملین: همه عاملان جنایت‌های اوکراین باید مجازات ‌شوند
  • سوئیفت و راه‌اندازی پلتفرم جدید برای ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی
  • تحریم‌های جدید آمریکا و کره جنوبی علیه کره شمالی
  • خبرگزاری روسی: شرکت های خارجی پس از ترک روسیه ۱۰۷ میلیارد دلار ضرر کردند
  • غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند
  • روسیه : غرب «اینترپل» را وارد بازی سیاسی ضد روسی خود می‌کند
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • توهین دوباره بایدن به پوتین | سومین لقب رئیس جمهور آمریکا برای همتای روسی
  • این جنگنده هولناک روسی کیف اوکراین را به هم ریخت