Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@11:27:20 GMT

جریمه وینگر العین به خاطر مدل مو!

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۷۹۸۶

جریمه وینگر العین به خاطر مدل مو!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کایو لوکاس فرناندز وینگر ۲۳ ساله تیم العین که سابقه بازی در خط هافبک و حمله را دارد، در فصل جاری نیز همچون گذشته برای تیمش موثر ظاهر شده است.

این بازیکن برزیلی در چند روز اخیر به خاطر مدل موهای عجیبش خبر ساز شده و حالا خبر رسیده که به همین دلیل، ۱۰۰۰ درهم امارات جریمه شد!کایو یکی از بهترین بازیکنان لیگ امارات است و فصل گذشته نیز درخشش قابل توجهی در دیدار با استقلال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:ورزش سه

انتهای پیام/

جریمه کایو وینگر به خاطر مدل موی سر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل به خاطر یک سیخ جگر ! | جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر، اظهار داشت: بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه، درگیری مرگبار ۲ مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد؛ با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی حدوداً ۳۸ساله مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول که برای خوردن جگر به لواسان آمده بوده بخاطر قیمت با صاحب جگرکی درگیر شده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و هویت متهم شناسایی شد که کارآگاهان در گام بعدی مرد جنایتکار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.

سردار گودرزی متذکر شد: مرد جگرفروش پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به قتل مرد در محله لواسان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با دستور قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کد خبر 839758 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم فراجا قتل - قاتل

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین آرزوی وینگر تراکتور در ۱۴۰۳
  • تبریک رهبر کره شمالی به پوتین به خاطر پیروزی در انتخابات
  • قتل هولناک همسر سر پخت غذا
  • جشنواره بنی‌آدم ۵ فرودین ماه در شیراز برگزار می‌شود
  • کور شدن به‌خاطر دعوا سر جای پارک
  • کور شدن به خاطر دعوا بر سر جای پارک
  • قتل به خاطر یک سیخ جگر ! | جزئیات ماجرای درگیری عجیب در لواسان
  • وینیسیوس، ۷۷ گل، ۴۲ کارت زرد
  • آلگری به خاطر این جام در یوونتوس می‌ماند
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو / قاتل ۱۷ ساله دستگیر شد