Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@13:11:44 GMT

طلاى کاتاى انفرادى بر گردن دختر آملى

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۸۱۱۱

طلاى کاتاى انفرادى بر گردن دختر آملى

در ادامه رقابت‌هاى قهرمانى کشور گزینشى آسیایى ژاپن، تیم مازندران به یک طلا و دو نقره دیگر دست یافت تا کیفیت خوب دختران مازندرانی نمایان شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مازند اسپرت (مازند ورزش)، آرزو لونجى کاتاروى آملى طلای انفرادی کاتا را گرفت، پیش از این لونجى در ترکیب کاتاى تیمى با ستاره خاکپور و شکیلا فلاح در رقابت‌هاى اصفهان به طلا رسیدند که پس از قهرمانی در آسیا، حالا در جوانان ایران هم برترین نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیقه صادقى ملى پوش نوجوانان اعزامى به جهانى اسپانیا هم نمایش خوبى را از خود نشان داد و مدال نقره منهاى ۵۹ کیلوگرم را کسب کرد.

در کومیته انفرادى مثبت ۵۹ کیلوگرم هم سحر صالحى به مدال نقره رسید تا مازندران مدال‌های متعدد و خوبی از آن خود کند.

ناگفته نماند صدیقه صادقى و سحر صالحى از شاگردان حلیمه حسینى و فاطمه چالاکى قهرمان پرآوازه مازندران هستند.

پس از برتری در نوجوانان، جوانان و امید پسران، کسب عنوان قهرمانی در جوانان کفه ترازو را بیشتر و کیسه افتخار را سنگین‌تر کرد. در این مسابقات قابلیت‌های دختران استان به نمایش در آمد که به مراتب کمتر از پسران نبود.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ پویا دامرز به مدال نقره رسید

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در وزن ۵۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان امروز پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. دادمرز در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفرمغلوب یو چول از کره شمالی شد و به نشان نقره رسید.

دیگر خبرها

  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • رقص محلی علیزاده پس از کسب طلای آسیا | ویدئو
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ پویا دامرز به مدال نقره رسید
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • دادمرز به مدال نقره بسنده کرد
  • استخدام ۲ قهرمان کشتی مازندران
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • مشخص شدن هم‌گروه‌های دختران هندبال ایران در مسابقات جهانی
  • کشتی‌گیران مازندرانی نمادی از غیرت و توانمندی‌های جوانان ایرانی هستند