Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@06:30:17 GMT

نقوی حسینی:بنی‌صدر هم بر طبل رفراندوم می‌کوبید

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۹۸۲۰۲

نقوی حسینی:بنی‌صدر هم بر طبل رفراندوم می‌کوبید

به گزارش جهان نيوز، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر برگزاری رفراندم در کشور اظهار داشت: حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشکوه‌تر از هر سال برگزار شد نشان از پایداری ملت ایران بر اصول، ارزش و کارامدی نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه با توجه به این حضور انتظار می‌رفت سخنوران و تریبون داران براساس وحدت، یکپارچگی و امید به مردم صحبت کنند افزود: طرح همه پرسی و رفراندم در قانون اساسی یک روال کاملا مشخص و قانونی دارد اگر قرار باشد که رفراندمی برگزار شود قانون اساسی کاملا پیش بینی کرده که باید چه مرجعی این موضوع را پیشنهاد دهد و در چه مرجعی بررسی شود و چگونه این همه پرسی صورت گیرد بنابراین تصمیم گیری این موضوع برعهده دولت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نقوی حسینی تاکید کرد: از سوی دیگر همه پرسی رمز عملیات‌های دشمن است یعنی هر گاه دشمن در ۴۰ سال گذشته تلاش داشته تا علیه ملت چالش و مشکل ایجاد کند بر طبل رفراندم کوبیده است در دوره‌هایی نیز شاهد بودیم که مثلا بنی صدر بر برگزاری رفراندم تاکید می‌کرد و در تلاش بود تا این همه پرسی را در برابر نظام قرار دهد.
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید براینکه طرح مسئله رفراندم از سوی رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در حالی که ملت برای دفاع و حمایت از آرمان‌های نظام به صحنه آمده بودند بسیار تعجب آور بود خاطر نشان کرد: این اقدام گویی بازی در زمین دشمن است چرا که کسی که در این شرایط رفراندم را در مقابل نظام قرار می‌دهد حتما در زمین دشمن بازی می‌کند.

منبع:خبرگزاری دانشجو

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحد‌های نمونه که صبح امروز برگزار شد گفت: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدید‌ها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می‌شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل ...

دیگر خبرها

  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • حمله کارشناس صهیونیستی به دولت قطر/ قطر دشمن اسرائیل است
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • رییسی: دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • خبر جدید معاون رئیسی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حمله مرگبار در اکوادور چند روز پس از رفراندوم سرکوب تبهکاران