Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نفوذ در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی یکی از اولویت‌های دشمنان است و اساتید و دانشجویان و مسئولان در دانشگاه‌ها باید به طور جدی مراقب این پروژه دشمنان باشند.

به گزارش ایرنا، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز چهارشنبه در همایش اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاه آزاد تهران مرکز با اشاره به آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اظهار کرد: یکی از نشانه‌های اربعین، بلوغ و پختگی است و از کسی که به چهل سالگی می‌رسد انتظار عقب‌افتادگی نمی‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: انقلاب اسلامی نه تنها برای ایران که برای جامعه بشری خیرات و برکات زیادی داشته که هم در داخل کشور قابل مشاهده است و هم در خارج از کشور ملموس و قابل قضاوت است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مردم طی این چهل سال همواره پای نظام ایستاده‌اند گفت: مردم برای این انقلاب جانفشانی‌های بسیاری کرده‌اند و حماسه روز 22 بهمن که واقعا تماشایی شد یک نمونه از ایستادگی مردم پای کار انقلاب و نظام است.
سردار غیب‌پرور با تاکید بر ایثار و فداکاری مردم در راه حفظ انقلاب عنوان کرد: این انقلاب به فضل الهی باید بماند و می‌ماند، اما شرط بقای انقلاب حفظ و تقویت روحیه انقلابی است و حیات انقلاب به انقلابی‌ بودن ما بستگی دارد.
وی با تاکید بر لزوم آسیب‌شناسی و تحول مستمر در بسیج و دانشگاه اظهار کرد: نباید در بخش‌های مهمی مثل دانشگاه نگاه رسوب‌ گرفته و قدیمی وجود داشته باشد و ما همواره باید در حال آسیب‌شناسی باشیم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی جلوه‌های انگشت‌شمار که در دانشگاه‌ها مشاهده می‌کنیم شایسته جمهوری اسلامی نیست و وقتی انسان این‌ها را می‌بیند تعجب می‌کند، برای مثال کسانی هستند که در دانشگاه‌ها تبلیغ سکولاریسم می‌کنند، انسان تعجب می‌کند که آیا اینجا دانشگاه جمهوری اسلامی است!
سردار غیب‌پرور عنوان کرد: ما در وهله اول در قبال دین دانشجویان مسئولیت داریم؛ چرا که اگر علم با دین همراه باشد تبدیل می‌شود به آن کلام معصوم که فرمود: 'العلم نور' علم نور است.
وی گفت: گاهی در دانشگاه‌ها به‌قدری عرصه را برای اساتید انقلابی تنگ می‌کنند که آن استاد حتی نمی‌تواند ابتدایی‌ترین اقدامات اسلامی را ظاهر کند و از آن‌ها سخن بگوید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: نفوذ در دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی یکی از اولویت‌های دشمنان است و اساتید و دانشجویان و مسئولان در دانشگاه‌ها باید به طور جدی مراقب این پروژه دشمنان باشند.
اجتمام . 1095 ** 1569
خبرنگار رضایی مجد ** انتشار: علی حبیبی
**آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید

ایسنا/گیلان رئیس بسیج اساتید کشور از تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور خبر داد و گفت: بسیج اساتید در قالب مسئله محوری با تشکیل اندیشکده‌های تخصصی و حلقه‌های علمی اقداماتی را در رابطه با شناسایی نیازهای اساسی کشور و توجه به حل آنها از طریق روش‌های تحقیق، توسعه و بررسی علمی در کشور دنبال می‌کند.

محمدرضا مردانی امروز ششم اردیبهشت در گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا در خصوص نقش آفرینی بسیج اساتید در جبهه علمی و فرهنگی و جهاد تبیین اظهار کرد:  بسیج اساتید متشکل از اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی دانشگاه‌های کشور بوده و به صورت فردی در ارتباط با توسعه و گسترش فعالیت‌های علمی در رشته و تخصص خود نقش آفرین هستند.

وی افزود: بسیج اساتید در قالب مسئله محوری با تشکیل اندیشکده‌های تخصصی و حلقه‌های علمی اقداماتی را در رابطه با شناسایی نیازهای اساسی کشور و توجه به حل آنها از طریق روش‌های تحقیق، توسعه و بررسی علمی در کشور دنبال می‌کند.

رئیس بسیج اساتید کشور با تأکید بر اینکه اولویت ما کمک به اعتلای نظام آموزش عالی کشور است، گفت: در این راستا اندیشکده حکمرانی آموزش عالی را تشکیل دادیم و گروه‌های علمی شکل گرفته  که در کمک به مرجعیت علمی آموزش عالی کشور قدم‌هایی بر می‌دارد. حضور اساتید بسیجی در اتاق‌های فکر وزارت علوم، تشکیل کمیته‌های تخصصی در این زمینه در دانشگاه‌های مختلف از جمله اقداماتی هستند که هر کدام به نوبه خود در تدوین و ارائه بسته‌های سیاستی برای اعتلای آموزش عالی کشور تأثیرگذار می‌باشند.

مردانی از تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید خبر داد و تصریح کرد: این قرارگاه متشکل از ۲۲ کمیته تخصصی نظیر اقتصاد مقاومتی، مسکن و شهرسازی، عمران، کشاورزی و منابع طبیعی، زنان و امور خانواده و... که شامل موضوعات مهم و کلان کشور است، و در قالب این کمیته‌ها تفاهم‌نامه‌های متعددی با سازمان‌های مختلف از جمله مرکز بررسی استراتژیک، مرکز پژوهش‌های مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، دانشگاه‌ها و مراکز مختلف منعقد کردیم تا نیازهای علمی کشور برای حل مسائل و مشکلات را دنبال کنیم.

وی در خصوص برگزاری اردوی راهیان پیشرفت برای اساتید، گفت: در راستای جهاد تبیین و آگاهی مردم از پیشرفت‌های کشور و دستاوردهای علمی، اردوهای راهیان پیشرفت شکل گرفته که اساتید را در قالب گروه‌های مختلف برای بازدید از این مراکز پیشرفت اعزام می‌کنیم. در استان گیلان هم مراکزی شناسایی کردیم که دستاوردهای علمی داشتند و حتی تا لبه دانش و فناوری کار کردند لذا هماهنگی‌هایی صورت گرفته تا این اردوها برای سایر دانشگاه‌های کشور برگزار و بستری فراهم شود تا دیگر اساتید بتوانند ضمن آشنایی با پیشرفت‌های علمی، ظرفیت‌هایی که در زمینه تداوم پیشرفت‌ها دارند را ارائه کنند و به نوعی تعامل دو طرفه بین اساتید دانشگاه‌های کشور با مراکز علمی در استان‌ها شکل گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور