Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:   شرکت آب منطقه‌ای لرستان برای پرداخت حقوق کارکنان خود از منابع عمومی دولت استفاده نمی کند وپرداخت حقوق پرسنل و کسورات و سایر اقلام جاری تنها از راه وصول درآمدهای حاصل از آب بهاء، حق النظاره و خدمات کارشناسی صورت می گیرد.

وی افزود: در ابتدای سال ۱۳۹۶ همزمان با حضور اینجانب بعنوان خدمتگزار مردم لرستان در آب منطقه‌ای، این شرکت ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی داشته که از این مبلغ حدود ۱۲ میلیارد تومان آن مربوط به بخش جاری شامل حقوق و مزایا و مطالبات همکاران، بیمه، مالیات، کسورات و سایر اقلام جاری بوده و مابقی این بدهی مربوط به طلب پیمانکاران، مهندسین مشاور و تملک پروژه هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی  در خصوص افزایش درآمد ها در مقایسه با سال گذشته با اشاره به اینکه درآمدهای شرکت، از محل وصول مطالبات در ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۶ در مقایسه با ۱۰ ماهه سال ۱۳۹۵ حدود ۴۸ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: با افزایش این درآمد، علاوه بر پرداخت حقوق سال جاری، بخشی از مطالبات گذشته همکاران و حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از کسورات، بیمه و مالیات سال های گذشته مربوط به سال ۹۲ تا سال ۱۳۹۵ را نیز پرداخت کردیم.

به گفته این مسئول  با توجه به بدهی‌های سنوات گذشته، در ابتدای سال جاری جهت وصول مطالبات برنامه ریزی نموده و با تشکیل کمیته درآمد، اولویت بخش درآمد را بر وصول مطالبات سنوات گذشته و تعریف منابع جدید درآمدی گذاشتیم و با این حرکت خوب بخش درآمد را  توانستیم تقویت کنیم.

میرزاییبا بیان اینکه در سال ۹۶ علیرغم فشارهای مالی به شرکت، حتی یک ریال از اعتبارات طرح ها به بخش جاری جابجا نکردیم و برای اولین بار در طول عمر شرکت آب منطقه ای پرداخت حقوق کارکنان به صورت قانونی و از محل درآمدهای جاری شرکت انجام شد،خاطر نشان کرد: چنانچه بدهی های جاری سال های گذشته شرکت آب منطقه ای لرستان که مربوط به قبل از مدیریت اینجانب است نبود، الان ما هیچ مشکلی برای پرداخت حقوق و سایر اقلام جاری شرکت نداشتیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب جهانساز صبح شنبه در جلسه با اعضای هیأت مدیره سندیکای چای و چایکاران اظهار کرد: ورود چای سنواتی به بازار در آغاز فصل بهره‌وری به یک معضل تبدیل شده لذا می‌طلبد دولت باید در این خصوص ورود کرده و دغدغه را تعیین تکلیف کند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه شورای قیمت گذاری برگ سبز چای درجه یک هر کیلو ۱۸ هزار تومان و درجه دو ۱۵ هزار تومان تعیین شده است، افزود: خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری ۳۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

جهانساز با تاکید بر اینکه قرارداد با کارخانجات چای برای خرید تضمینی در حال انجام است، ادامه داد: میزان بدهی کارخانجات به چایکاران ۳۱ میلیارد تومان است که موظف هستند تمامی بدهی خود را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه کارگروهی که در حوزه چای در کشور تشکیل شد، مصوب کرد که چای‌های سنواتی تاریخ گذشته کمپوست شوند، تصریح کرد: چای‌های سنواتی برای انجام مراحل کمپوست باید به کشورهای هند، روسیه و چین صادر شود و اگر به کشورهای دیگر صادر شود.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه از دولت تقاضا داریم در تأمین نقدینگی به سازمان چای کمک کند، گفت: طی سال جاری خرید تضمینی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برگ سبز چای در کشور پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6089641

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • درآمدهای نفتی باعث ایجاد تورم می‌شود؟
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان