Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير صنعت، معدن و تجارت گفت:برنامه محصولات و خدمات مورد نياز مردم ارائه شده که اين نشان از تصوير کاملا اميد بخش از ماه هاي آينده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاري ميزان، محمد شريعتمداري در حاشيه جلسه هيات دولت در خصوص تامين اقلام مورد نياز براي بازار شب عيد گفت: برنامه محصولات مورد نياز مردم اعم از ميوه و مرکبات و ساير ديگر ارائه شده که اين نشان از تصوير کاملا اميد بخش از ماه هاي آينده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:در حوزه نيازهاي گردشگري و هتل ها سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري کميته لازم را تشکيل داده تا هماهنگي لازم در نقاط مسافرپذير صورت گيرد.
وزير صنعت، معدن و تجارت تصريح کرد: در وزارت راه و شهرسازي هماهنگي هاي لازم براي حمل و نقل جاده اي، زميني و هوايي صورت گرفته و برنامه ريزي هاي گسترده اي براي ايام پايان سال انجام شده تا با کمترين دغدغه ايام تعطيلات سپري شود.
شريعتمداري عنوان کرد: سازمان هاي نظارتي که تحت نظر ستاد عمل مي کنند براي حمايت از حقوق مصرف کننده و توليدکنندگان در طول اين دوره نظارت هاي خود را دقيق تر و سريع تر خواهند کرد و تيم هاي مشترکي براي نظارت تشکيل خواهند شد.
وي بيان کرد: وزارت جهاد کشاورزي در استان ها در مراکز از پيش تعيين شده و با همکاري اتاق اصناف اقدام به ايجاد نمايشگاه هاي بهاره کرده اند تا در اين مراکز خدمات ويژه اي را به مردم ارائه دهند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۹۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از رشد تولید محصولات کشاورزی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سیروس ابراهیمی، ظهر امروز در جلسۀ تنظیم بازار لرستان گفت: کارگروه  تنظیم بازار یکی از کارگرو‌ه‌های مهم است که مسائل بازار، تولید، عرضه، مصرف، قیمت  و نظارت در این کارگروه مطرح می‌شود.

او اضافه کرد: تولید محصولات کشاورزی در لرستان در تمام زیربخش‌ها رشد خوبی در سال گذشته داشته‌است و امیدواریم این روند امسال هم ادامه داشته باشد.

ذخیره‌سازی 1500 تن مرغ منجمد در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان با اشاره به افزایش تولید مرغ، تخم‌مرغ، گندم و دیگر محصولات کشاورزی در این استان، یادآور شد: تولید گوشت مرغ بیش از نیاز است و باید به دیگر استان‌ها صادر شود.

ابراهیمی با بیان اینکه یکی از مصوبات امروز جلسه تنظیم بازار تحویل سبوس گندم به دامداران بود، یادآور شد: سهمیه گندم کارخانجاتی که به تعهد خود برای تحویل سبوس گندم به دامداران عمل نکنند قطع می‌شود.

انتهای پیام/644/

دیگر خبرها

  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • دفاع تمام قد چمران از شهرداری؛ درختی در پارک لاله قطع نخواهد شد/ قرارداد خرید اتوبوس برقی هیچ مشکلی ندارد
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزیی، ایران قوی را بسازد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود